.
Am momente,zile chiar cand imi vine sa intreb de ce trebuie sa rad,de ce trebuie sa merg la serviciu,de ce imi vor imbatrani parintii si tot asa...Ma domina aceasta intrebare si mi-e greu sa scap de ea!Ma uit in oglinda si nu imi place ce vad....imi doresc sa stau singura...Sotul meu ma sustine f mult,vb cu mine si uneori reuseste sa ma scoata din aceasta stare,dar mi-e frica ca va reveni ....Ce se intampla cu mine?
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)
danyelin
acum 13 ani
Buna.Inclin sa cred ca este vorba despre o depresie si ti-as sugera sa consulti un psihoterapeut.Te va ajuta sa depasesti aceasta stare.Cu cat mergi mai repede,cu atat ai sanse mai mari sa depasesti momentul cat mai repede.Toate bune!
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Andra Patulea
acum 13 ani
Este greu de pus un diagnostic fara un interviu clinic detaliat, fara o anamneza si analize detaliate si nici nu exista o formula magica care sa poata invinge imediat toate aceste senzatii, ruminatii si trairi. Sunt intrebari fara raspuns sau intrebari ce nu-si gasesc raspunsul, sunt ruminatii afective sau fara de afect, sunt stari angoasante ce se perinda in calea fericirii dvs. Toate acestea va impiedica sa duceti o viata linistita si sa profitati de clipele fericite ale existentei dvs, ca si cum v-ati teme de fericire deorece considerati ca e temporara si va fii umbrita de starea de neliniste si insatisfactie. De aceea va sugerez sa aplelati la un psiholog care va realiza un interviu clinic detaliat, iar in urma acestuia va va ajuta sa gasiti solutiile optime in fata provocarilor vietii, sa va imbunatatiti calitativ viata. Va va sprijini sa rezolvati sau sa infruntati provocarile vietii (de relationare, comunicare, deschidere, perceptie, autoperceptie etc) orientandu-va catre resurse interioare pe care va puteti baza pentru a privi cu speranta, incredere si bucurie fiecare zi pe care o traiti.