.
cum scap de aceasta boala?
m-am saturat de tratament cu zyprexa.
imi revenisem in intregime dupa ce am facut taratament cu zyprexa timp de un an juma,dupa care la un an mi-au revnit starile de depresie din cauza unor probleme suferite la serviviu.
oare la un "hop"in viata eu cad in boala asta si trebuie sa depind de acest medicament?
ajutati-ma va rog!
Adauga raspuns
Raspunsuri (10)
Albert
acum 14 ani
Caty,
Cred ca trebuie sa discuti cu medicul tau despre care sunt optiunile de tratament. Poate ca psihoterapia cognitiv-comportamentala te-ar putea ajuta sa faci fata mai bine situatiilor de stres.
Totusi, trebuie sa stii ca, chiar daca nu ne place sa luam medicamente, uneori ele sunt necesare, si e bine sa urmam sfatul medicului; daca ai dubii in legatura cu tratamentul, poti cere o "a doua opinie" din partea altui medic psihiatru.
Raspunde
0
Advertisement
caty_andra
acum 14 ani
dna dr va multumesc foarte mult ptr sfat;singura nelamurire o am la psihoterapia cognitiv-comportamentala;nu stiu exact unde trebuie sa merg ptr aceasta terapie .
daca ma puteti ajuta si cu un psihiatru bun,v-as fi foarte recunascatoare.
va multumesc inca o data pentru mesaj !
Raspunde
0

Psihoterapeut Adina Demian
acum 14 ani
Buna ziua draga Caty,
Imi pare rau sa aud ca ai aceste dificultati emotionale. Sunt de acord cu ce a recomandat Psih. RAluca STancescu referitor la cateva sedinte de psihoterapie cognitiv- comportamentala, in urma carora sa ai un control mult mai bun asupra starilor tale emotionale.
Daca nu esti din Bucuresti, prin intermediul cabinetului nostru, poti beneficia de psihoterapie cognitiv- comportamentala online, daca ai acces la internet, iar efectul pe care-l ofera aceste sedinte de psihoterapie online, este similar cu efectul sedinteleor daca mergi in cabinetul psihologului, ptr mai multe detalii, te invit sa citesti articolele: http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online, http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online, http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/5-ce-este-psihoterapia-online
Succes si numai bine!
O zi armonioasa iti doresc!