.
cum scap de depresie post natala?
Sufar de depresie post natala de 5 luni.orice lucru mi se pare greu de facut,nu reusesc sa ma acomodez cu situata de mamaica cu 2 copii.La primul copil nu am avut nici o problema,insa la aldoilea este groaznic.Din aceatsa cauza nici nu reusec sa ma atasez de el.Cum se poate ca pe primul sa-l iubesc mai mult decat orice iar pe al doilea nu?
Adauga raspuns
Raspunsuri (14)
deutza26
acum 13 ani
Draga mea ,
Nu m-am confruntat cu astfel de problema , insa tot ce iti doresc sa reusesti sa depasesti aceasta problema.
Un copil e cea mai mare realizare pe care ti-o ofera viata , gandeste-te ca sunt multe femei care isi doresc un bebe si nu reusesc sa il aiba.Eu personal in momentul de fata ma confrunt cu o sarcina extrauterina la 25 de ani.
Nu stiu cum se rezolva problema asta , cauta pe net si documenteaza-te poate ai sa gasesti ceva care iti va fi de folos.
Multa bafta ,
Raspunde
0
Advertisement
ramona798149
acum 13 ani
Multumesc deutza .am cautat,am citit tot felul de mesaje,sfaturi,nu ma ajuta nimic.Iti multumesc pentru sfat ,sper sa reusesc sa ma reabilitez ca e tare greu de suportat.
Raspunde
0
deutza26
acum 13 ani
Incearca sa consulti un medic psiholog , poate vei reusi sa treci peste aceasta problema.
Raspunde
0
ramona798149
acum 13 ani
am urmat o terapie la pssiholog,insa nu m-a ajutat deloc.Mi s-a spus ca tine e vointa si de puterea de a lupta u psihicul meu.Se pare ca eu nu am suficienta putere.Acum regret ca am luat decizia de a mai face un copil
Raspunde
0

Psiholog Liliana Puchea
acum 13 ani
Depresia postnatala este o afectiune care poate fi tratata prin psihoterapie numai ca este nevoie de timp si rabdare pentru ca rezultatele sa apara si calitatea vietii sa se imbunatateasca pentru ca nu dispare asa repede la fel cum nici nu a aparut dintr-o data
Bunul mers al terapiei tine si de relatia care se stabileste intre psihoterapeut si pacient asa ca.....poate mai incercati
Sanse sa va fie bine sunt
Cu drag,
Liliana Puchea
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760 begin_of_the_skype_highlighting 0722 207 760 end_of_the_skype_highlighting
Adresa cabinet : str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22, zona Universitate
psihoterapiecabinet.com.ro