.
Buna ziua,tot ce imi doresc este sa ma ajutati cu un sfat util in legatura cu ce va voi spune ulterior.Acum un an am cunoscut un baiat caruia ii placea de mine si mie de el si el era cel care insista sa petrecem mai mult timp impreuna,am avut momente frumoase,am avut primul sarut,prima iubire mai exact in care am pus suflet cu adevarat.Toate frumoase pana cand dupa cateva luni observam cum nu mai are chef sa vorbeasca atatea cu mine cum o faceam odata,incepea sa fie distant,sa se vada mai rar cu mine desi locuiam in localitati departate ,iar lucrurile astea ma faceau sa devin posesiva,sa sufar de una singura,ba chiar geloasa caci el nu imi dadea motive sa NU fiu geloasa,ci sa fiu...iar lucrurile au decurs prost...sincer,de 3 ori pe saptamana eu eram cea care era suparata pe el si el mereu intreba ca ce am,tot asa esti, dar el nu stia ca defapt eu sunt asa pentru ca nu primesc afectiunea potrivita de la el,si cand venea la mine acasa sau cand mergeam eu la el mereu voia sa fim doar noi doi,sa fim in intimitate ,vroia mereu sa imi atinga sanii,obsedatul ,desi eu imi doream sa fiu si in compania parintilor sai,in fine...anul acesta,de 1 mai se implinea un an de cand eram impreuna dar el a ales sa;MA TRATREZE CU INDIFERENTA,SA NU MA MAI SUNE,SA NU IMI MAI SCRIE,SA STEARGA POZELE CU NOI,concluzia este ca a vrut sa se desparta de mine dar nu a avut tupeul sa imi spuna in fata...de atunci..din 1 mai...zi de zi,nu este o zi in care sa nu ma pot gandi la el...am acceptat sa faca lucrul acesta pentru ca nu vreau sa fortez pe cineva sa ramana cu mine daca nu ma mai suporta...dar,stiu sigur ca sufar de depresie...ignor lucru acesta,plang uneori,mai ales in prima luna eram praf si pulbere...a fost teribil,foarte teribil,el acum se distreaza cu o fata de clasa a 8 ,el ac***a 17 ani,iar eu si acum sufar in tacere ...tot ce vreau este sa scap de imaginea lui in gandul lui,de el tot,sa nu mai sufar,ma simt moarta-metaforic vorbind,nu ma mai simt ca si inainte,vie,vesela,aceea fata de 17 ani care traieste fiecare clipa cu acel sentiment intens...m-am taiat la maini...am momente cand imi vine sa plec naibii de pe lumea asta,uneori ma gandesc ca nu o sa imi placa viata asta,e doar o risipa,uneori ma gandesc prea mult la ce nu trebuie,va rog sa ma ajutati,,si sa nu ma judecati pentru ce am scris aici,este o poveste de a mea,una dureroasa din iubire asa cum toti pasim prin ea...multumesc.
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 7 ani
Buna ziua,
IndraUchiha, imi dau seama cat de dezamagita te simti in urma acestei relatii, pentru ca tu ai luat totul in serios si el nu ti-a raspuns cu reciprocitate (ii poti gasi ca scuza varsta, unii baieti se maturizeaza mai tarziu). In plus, te leaga de acest baiat si amintiri frumoase, primul sarut, prima relatie in care ai simtit ca te atasezi. Cred ca ti-a fost fost foarte greu sa simti cum se distanteaza si nu te mai cauta. De asemenea, inteleg ca a fost dureros ca el sa aibe alte intentii si acum sa il stii intr-o alta relatie.
Din pacate simptomele descrise de tine sunt de depresie (tristete, pesimism, plans, taieturile pe maini), insa, ai speranta pentru ca acestea se trateaza. A fost normal in prima luna de la despartire sa te confrunti cu simtome de tristete, suparare, plans. Devine o problema atunci cand simptomele se cronicizeaza. Daca observi ca nu poti depasi aceste stari de furie, depresie, pesimism este indicat sa apelezi la sedintele de psihoterapie si dezvoltare personala la cabinet sau online cu acordul unuia dintre parinti.
Accesand aceste link-uri, poti citi despre tratarea depresiei, a gandurilor obsesive, despre dezvoltarea personala si autocunoasterea de sine, cresterea stimei de sine, regasirea sperantei si a bucuriei de a trai, de a-ti face noi planuri, oportunitatea de a invata din aceasta eperienta, imbunatirea comunicarii etc:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/depresie/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/obsesie/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/autocunoastere/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/asertivitate/
Sper ca aceste articole sa iti fie folositoare. Daca te pot ajuta si cu alte informatii, poti sa imi scrii aici sau pe e-mail.
Multa speranta si ai grija de tine!