.
am depresie de 5 ani.la inceput faceam crize de plans toata ziua uneori si pe strada. pastilele recomandate de psihiatru imi dau somnolenta si greata ,ma transforma in leguma,asa ca am renuntat la ele.la biserica si la psiholog nu mai merg pt ca nu au avut nici un efect si nu am bani de asa ceva.am slabit mult si nu am pofta de mancare.am citit o carte despre depresie si singurul "tratament " pe care il fac este sa ma tin ocupat cat mai mult cu probleme de serviciu si mai fac voluntariat la o asociatie caritabila in timpul liber ca sa uit de plans.am crize de plans mai rare dar le am.de 5 ani.....raman cu depresie pe viata?
daca doriti sa ma indrumati ,va rog sa-mi spuneti sa fac ceva care tine de mine nu-mi recomandati pastile,nici psiholog
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)
olguta
acum 9 ani
Am intrat intamplator aici si am citit postarea ta si pot sa-ti spun ca esti o persoana norocoasa daca doar asa se manifesta depresia la tine eu consider ca esti o persoana sensibila care asa reactioneaza la viata din jur, sunt sigura ca poti sa intelegi foarte bine problemele celor din jurul tau si sa ii ajuti dar nu poti sa faci asta si pentru tine de aceea eu cred ca ai fi tu un psiholog foarte bun.Poate ca acesta este darul tau,intelege-l,foloseste-te de el si traieste multumirea ca poti ajuta tu !orice pe lumea asta are un plus si un minus ramane sa gasesti timp pt tine si sa afli de ce si in ce conjunctura s-a produs aceasta modificare in sensibilitatea ta de a atins un maxim pe plus si tu nu esti pregatit sa gestionezi cum trebuie aceasta calitate.eu imi pun acuma intrebarea "Cand plang oamenii?'''' ,in situatii triste dar si fericite despartire - regasire ,esec- succes,nastere -moarte ,reusita-nereusita,frica-curaj,durere-placere.etc etc continua tu lista poate descoperi originea declansari acestei sensibilitati .Iti doresc sa ai parte de cat mai mult ras cu lacrimi !
Raspunde
0
Advertisement

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
acum 9 ani
Este foarte dureros sa traiesti cu o problema de sanatate cum este depresia. Poti citi mai multe despre tratamentul acestia pe site-ul Psihoutil sau accesand acest link:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/depresie/
Apoi exista si alte optiuni de tratament, ca de exemplu inscrierea intr-o clinica online.
Aceasta include:
- Evaluarea si diagnoza problemelor de anxietate, evaluarea complexa a personalitatii si a impactului anxietaaii asupra functionarii cognitive.
- Acces 3 luni nelimitat la toate programele de anxietate si depresie: panica, fobie sociala, fobii specifice, nevroza obsesiv-compulsiva, tulburare post-traumatica, anxietate generalizata.
- Asistenta psihologica online pe toata perioada utilizarii platformei, comunicare constanta prin mesaje si 5 sedinte online a cate 50 de minute.
- Resurse psihologice multimedia (articole, imagini, prezentari de caz, videoclipuri, inregistrari audio despre anxietate si tratamentul acesteia).
Accesul in platforma pentru 3 luni de zile nelimitat costa 500 RON, plata se poate face in rate.
- Forum de discutii cu alte persoane care se confrunta cu probleme similare de anxietate.
- Toate datele personele raman confidentiale.
Ai grija de tine!
Psih. Gabriel Pirvan
Mail: [email protected]
Tel.: 0764.443.184
www.psihoutil.ro