.
am depresie de 9 luni.sunt femeie-43 de ani.
am efectuat un set de analize care arata : TGP-54
-WBC-6,43 LY-25,5 RDW-16,0 GLICEMIE-105
-RBC-4,42 MO-4,1 MPV-8,6 TGO-17
-HGB14,9 GR-70,4 PDW-36,1 ACID URIC SERIC-1,9
HCT38,19 MCV-86 LY-1,64 COLESTEROL-124
PLT-263 MCH-33,6 MO-0,26 CALCIU SERIC TOTAL-8,7
PCT-0,22 MCHC-38,9 GR-4,53 FIER-45
PROTEINA C REACTIVA-24
H.PYLORI-POZITIV
SUMAR URINA -LIMITE NORMALE
Toate rezultatele proaste pot fii de la depresie sau ar trebui sa consult un alt specialist?Care?
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia
acum 12 ani
Buna ziua,
Cum stiti ca aveti depresie!?, sunteti diagnosticata cu asa ceva!?
Pentru analizele pe care le-ati enumerat, va puteti prezenta la medicul de familie, de care apartineti. El este persoana in masura sa va recomande un tratament medicamentos, daca este cazul, sau sa va indrume catre un anumit specialist, din punct de vedere medical, sau consultati un medic cu specializare pe medicina interna!!,...
Daca ati fost diagnosticata cu depresie, este necesar tratament medicamentos, la indicatia medicului psihiatru si tratament psihoterapeutic, apeland la un psiholog( cu specializare pe psihoterapie).
Sanatate va doresc!
Cu bine.