.
sa fie asta o stare de depresie sau ma automarginalizez nu imi gasesc locul simt k toata lumea e impotriva mea ce sa fac pt a ma schimba cred k eu sunt de vina voi ce parere aveti
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psiholog Liliana Puchea
acum 12 ani
Buna ziua
Cel mai bine ar putea sa va vina in ajutor psihoterapia, deoarece impreuna cu psihoterapeutul aveti ocazia sa explorati la modul obiectiv ce se intimpla si care aduce aduce acest rezultat ce va face sa va simtiti asa rau
Totodata puteti gasi si alte modalitari, resurse optime de a va relationa la cei din jur si la dumneavoastra chiar intr-un mod mult mai echilibrat astfel incit sa nu mai resimtiti ceea ce resimtiti acum si care sa va aduca mai multa energie si elan de viata
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com