.
buna ziua, m-am inscris pe acest sie pentru a proimi ajutor pentru fratele meu, (are 23 de ani 1,65m si vreo 45 kg), nici nu reusesc sa descriu foarte bine starea in care se afla, voi incerca sa fiu scurta si precisa:nu face nimica toata ziua, sta in pat fumeaza, manaca cand cineva il indeamna, nu are nici un fel de activitate, are impresia ca lumea din jurul lui coploteaza impotriva lui impreuna cu politia(asta fiind din cauza unei probleme mai vechi de vreo 7 luni cand el s-a aflat intr-o casa unde s-a furat o anumita suma de bani), afirmatii facute de el ,:totul va fi bine atunci cand eu nu voi mai fi, totul va fi bine atunp***a cand voi (referinduse la familiei , persoane apropiate) veti inceta sa mai colaborati cu politia, se invinovateste ca imbolnaveste persoanele din jurul lui(fiind sigur ca este purtator de streptococ, desi analizele demonstreaza contrariu)din acest motiv nu vrea sa aiba contact cu lumea... si ar mai fi multe...analizeaza pe toata lumea, nu vrea ajutorul unui specialist , refuzand sa recunoasca ca el ar fi cel ce trebuie ajutat, o alta afirmatie dea lui :"eu sunt cel normal, voi toti va comportati anormal cu mine"... Va rog din tot sufletul, datimi un sfat, imi este foarte frica ca nu va iesi din acesta stare, a slabit foarte mult, nu vorbeste cu nimeni depre ceea ce simnte , mai mult de da , nu si mh mh, nu spune intr-o conversatie,imi este frica ca nu va iesi niciodata din aceasta stare care o are de vreo 4 luni si sa nu recurga la sinucidere, va multumesc aticipat
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)
anaisa
acum 14 ani
vroiam sa mai adaug, ca nu a fost acuzat ca el ar fi furat acei bani,el este sigur ca toata lumea il acuza si ca politia il urmareste si noi complotam cu politi, de precizat ca incidentul s-a intamplat in anglia, cat timp a stat acolo spunea ca il urmareste politia (in civil) tot timpul , a venit in italia la mine si tot asa spunea ca si aici il urmareste, iar acum este in tara(unde s-a dus de bune voie ca a realizat ca nu reuseste de unul singur sa mearga inainte) la mama mea acasa si acolo spune la fel ca politia sa mutat in apartamentul de deasupra si il tine sub observatie, precizez ca toate aste asunt doar invetii a mintei lui......
va rog mult dati-mi un sfat.. innebunim cu toti pe langa el cand vedem ca nu reusim sa il ajutam..
Raspunde
0
Advertisement
soo
acum 14 ani
cred ca cel ma potrivit ar fi sa va adresati de urgenta unui medic specialist(psihiatru). Ar putea fi o tulburare de personalitate schizoida sau mai rau...chiar debutul schizofreniei. cu cat sta mai mult asa....farra tratament cu atat sansele sa se recupereze. mult succes!
Raspunde
0
anaisa
acum 14 ani
mersi mult..inca astept sfatul unuia dintere medici de pe site , cum sa reusesc sa il conving sa merag ala un specialist, caci dupa cum am mai spus nu vrea sa merga.. spune ca el e ok ca toata lumea din jurul lui nu e...
Raspunde
0

Psih. Grasu Doina
acum 14 ani
Draga Anaisa,
Imi pare tare rau sa aud de starile cu care se confrunta fratele tau. Imi dau seama cat de dificil iti este tie si familiei tale. Inteleg ca iti doresti foarte mult sa il ajuti pe fratele tau, dar nu toate depind de tine. Situatia descrisa de tine este una foarte delicata, de aceea evaluarea, precum si un tratament medicamentos poate fi acordat de un medic specialist psihiatru. Pentru a-l ajuta pe fratele tau sa ajunga la o consultatie de specialitate este necesara multa rabdare si multa intelegere pe care voi, cei din jur i-o puteti acorda. Cauta sa ii aduci argumente cat mai logice atunci cand discuti cu el despre situatiile descrise de el, si totodata intreaba-l si cere-i argumente, cere-i dovezi pentru a-si sustine ideile, dar aceasta fara a arata fatis o opozitie fata de ceea ce spune el. In relatia cu el aveti nevoie de multa rabdare, caldura si intelegere!
Iti recomand sa citesti cartea "Cum sa ne purtam cu personalitatile dificile", scrisa de François Lelord, Christophe André , in special despre personalitatile paranoice si schizoide. In aceasta carte vei afla informatii importante despre cum sa reusesti sa faci fata starilor cu care fratele tau se confrunta.
Cu speranta ca ti-am fost de ajutor, iti doresc multa sanatate si toate cele bune!
O saptamana frumoasa!