.
Am fost intr-o relatie cu un baiat timp de un an, m-am despartit de el la nervi pt ca voia sa plece cu fostele la munte, nu a mai vrut sa ne impacam a zis momentan nu, ne comportam ca si cum am fi impreuna, pana mi a zis definitiv a durut cel mai tare. M a blocat, nu mai vrea sa ne vedem, eu nu pot sa trec peste, plang in fiecare noapte, am slabit foarte mult, nu pot sa-mi revin
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu
acum 6 ani
Pacat ca te iubesti atat de putin, si te respecti si mai putin... In momentul in care iti vei da seama de valoarea pe car eo ai de fapt, vei fi foarte bucuroasa ca a plecat - si atunci vei intelelge cat de bine ai facut sa te desparti, fiindca ai avut motive logice si intemeiate! Mai bine profita de acest timp ca sa iti faci o lista cu caracteristicile psihice si emotionale pe care vrei sa le aiba cel ce te va merita; cata vreme stii ce cauti, vei gasi! Mai poti s aiti faci o lista privind calitatile si defectele tale, sa te cunosti mai bine... Si fii fericita ca esti sanatoasa! Daca vrei motive de plans, fa voluntariat la oncologie la copii, sau macar treci pe acolo catva timp, de 2-3 ori/saptamana...