.
nu doresc sa mai traiesc...am avut si am o viata grea...totul e impotriva mea...am picat...nu ma pot ridica...ma uras...nu sunt apreciata
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)
Medic SfatulMedicului
acum 10 ani
Este recomandat sa consultati un psiholog.
Raspunde
0
Advertisement
Razvan
acum 10 ani
Cel mai bun sfat pe care v-il pot da este sa mergeti la biserica sa va rugati dar si sa rugati un preot sa va citeasca,eventual mergeti sa va spovediti!
Psihologul ultima solutie,ultima frontiera!
Raspunde
0
souchy
acum 10 ani
Multumesc...am sa lupt...nu am sa renunt...e mai dificil deoarece sotul nu imi da incredere...nu ma sustine in tot ceea ce fac...am intrat in depresie deoarece din luna februarie nu reusesc sa imi mai gasesc un loc de munca...si sunt la mana lui...si...sper ca Dumnezeu sa imi lumineze mintea...
Raspunde
0
souchy
acum 10 ani
Raspunde
0
souchy
acum 10 ani
Raspunde
0
Diaana
acum 10 ani
Incearca sa te linistesti, in primul rand si sa nu iti pierzi speranta. Poti lua ceva suplimente naturiste, gen 5-HTP sau Rhodiola Rosea, fac minuni in cazuri de anxientate/ depresie usoara. Stiu cum e sa te simti inutil, insa incearca sa te gandesti ca e doar o perioada, lucrurile se vor schimba. Succes!
Raspunde
0
souchy
acum 10 ani
incerc si sper sa reusesc...multumesc din suflet
Raspunde
0

Psih. Diana Dinca
acum 10 ani
Buna,
Inteleg ca ceea ce traiesti nu este confortabil pentru tine si ca nu poti gasi momentan sustinerea necesara din exterior. E important sa constientizezi ca resursele tale interioare pot fi un bun trigger catre schimbarea de care ai nevoie. In acelasi timp, cred ca poti gasi in jurul tau alte persoane carora sa le ceri ajutorul si care sa te sustina. Iti sugerez sa te gandesti la nevoile, dorintele, sentimentele si asteptarile tale din momentul de fata si la modul in care le-ai putea satisface.
Imi pare ca dorinta ta intrinseca de a rezolva lucrurile poate aduce solutii care pot fi identificate cu usurinta impreuna cu un psihoterapeut.
Mult succes!