.
Trec prin cea mai grea perioada din viata mea.Am 23 de ani si acum 4 ani am cunoscuto pe iubita mea.A fost o poveste de dragoste frumoasa.amandoi aveam cate o relatie cand ne-am cunoscut.eu nu eram atata de implicat in relatia de atunci si oricum vroiam sa o inchei.in schimb iubita mea avea o relatie de 4 ani cu un tip mai mare decat ea.relatia nu era nemaipomenita ea sufera din cauza lui ca era mai indifferent cu ea ,….ma rog intervenise monotonia.Eu nu m-am bagat intre ei i-am spus ca ii dau timp sa resolve relatia care o avea cu el si sa decida cu cine ramane.dupa 1-2 luni a ramas cu mine.inceputul a fost greu pt ca nu mai scpam de fostu prieten ,parinti ei erau suparati si nu prea intelegeu de ce atata tambalau etc.toate bune si frumoase .in acesti 4 anis I ceva am trait alaturi de ea cei mai frumosi 4 ani din viata mea .am fost alaturi de ea la bine si la greu si ea la fel.toata lumea ne vedea casatoriti si eu de altfel imi doream si simteam ca ea este aleasa mea.eu in ultima perioada m-am cam racit de ea fara sa vreau nu mai eram asa sentimental.(greseala mea)ea de altfel astepa sa fac eu ceva sa remedies situatia si nu sa implicat atat cat trebuie.In rest relatia era ok eram alaturi unu de altu ne intelegeam etc pana in ultima zi. Acum aprope 2 sapt am avut o discutie la tel si i-am spus ca simt ca nu mai ma iubeste.mi-a spus ca e ceva in neregula intre noi si sa lasam o periada sa ne dumerim sa fim mai despartiti.in doua zile ma sunat si mi-a spus canu mai putem fi impreuna si nu pot sa mai fac nimicsi ea nu mai ma iubeste si nu mai simte nimic pt mine.si mia spus ca ea sa intalnit cu fostu prieten de acum 4 ani si sia dat seama ca mai simte ceva pt el dar nu e sigura de ce vrea sa faca …….cu toate astea ea déjà se intalneste cu el si si ies in oras.Deja le-a spus parintilor de el si nu o mai intereseaza ca eu stiu toate astea.mentionez ca in acesti 4 ani nu am avut probleme de fidelitate nici eu nici ea si mi-a jurat iubire.se poate sa uiti o persona asa repede si sa nu mai simti chiar nimic.?se poate ca dupa 4 ani sa iti refaci asa repede viata cu o persoana?sincer sunt distru psihic si vizic….am cam luato razna pt ca nu imi dau seama defapt ce sa intamplat in acesti patru ani si cum a putut sa se schimbe atat de mult in doar 2-3 zile.ea era foarte atasata de mine si de familia mea…..faceam totul impreuna,cum o avea puterea sa faca 2 barbati sa sufere atata .mentinez ca ii pare rau ca sufar si e ingrijorata de starea mea..eu sunt in stare de soc si nu imi revin.numai pe ea o am in cap si nu pot sa mai ma gandesc la altceva.nu mai muncesc nu mai gandesc altceva etc.astept pareri.O iubesc si i-am implorat o a doua sansa
Adauga raspuns
Raspunsuri (52)
ela
acum 13 ani
E greu sa suferi din dragoste si toti trecem prin asta, simt nevoia sa-ti scriu pentru ca vad ca suferi, parerea mea este sa o lasi in pace sa nu o sufoci si sa nu te milogesti, las-o o perioada si fii indiferent pt. ca daca te-a iubit isi va da seama si va reveni la tine. Incearca si vezi ca viata are sans si fara ea, pt. ca si pana sa o cunosti pe ea a avut acelasi sens. Indiferenta ta are sa o faca sa vada realitatea, ea inca nu stie ce vrea, nu o mai cauta chiar daca iti este greu.
Raspunde
0
Advertisement
sheryln coleman
acum 7 ani
Bună ziua, eu sunt Sheryln Coleman Sunt cel mai fericit om de pe fața pământului, după 6 luni de tristețe și durere, fără a fi cu cel pe care îl iubesc, am încercat toate meu cel mai bun posibil pentru a vă asigura că am face iubitul meu fericit, dar niciodată nu pare să lucreze bine era ca și cum am face totul în zadar, dar toate datorită merge la Dr. Ogundu pentru a veni să se schimbe toate grijile mele și tristețe la Joy. Am cunoscut marele om atunci când am citit unele mărturii minunat despre Dr. Ogundu modul în care el a ajutat o mulțime de oameni cu privire la problemele pe relația lor am citit o revistă când am văzut mărturii mari, precum și situația dificilă mea, atunci am decis să nu piardă timpul, deoarece am a ratat iubitul meu atat de mult am decis să-l contacteze și să împartă toată problema mea cu el, pe care el mi-a spus să nu vă faceți griji că el mă asigura că în termen de 48 de ore, totul s-ar fi sortate am crezut Dr. Ogundu atat de mult din cauza modul în care el a fost ajutând mulți oameni, prietenul meu care ma lăsat bun răspuns brusc textul meu și sa întors apelurile mele și mi-a cerut să vă rugăm să-l iert am fost atât de fericit sunt atât de recunoscător pentru Dr. Ogundu pentru ceea ce a făcut pentru mine și promit să depună mărturie bunătatea lui toate prin viața mea. Dacă sunteți de acolo care trece aceeași problemă sau orice fel de problemă de contact de acest mare om de pe adresa de e-mail: [email protected]
1. Obținerea de iubitul sau soțul înapoi
2. vraja bani / bun vraja noroc
3. Prosperitate vraja
4. vrăji de protecție
5. Ia-o vraja loc de muncă
6. vrăji de promovare
7. Obținerea banii înapoi
8. vrăji Freedom
9. Dragostea vraja
10. vraja Avenging
11. Loteria vraja
Raspunde
0
mosux
acum 13 ani
multumesc pt raspuns.incerc sa o las sa nu o mai caut ma chinui dar nu prea reusesc.cred ca pe el la iubit cu adevarat nu pe mine.....de aceea sa intors la el dupa atata timp.ce nu inteleg cum o persoana care 4 ani a fost afectuoasa iubitoare si era in stare sa isi dea viata pt mine sa schimbat atat de mult si nu o mai intereseaza de mine.mi-a spus doar ca vrea sa isi schimbe viata pt ca pana acum nu sa gandit la ea.Am eu vreo vina ca nu sa gandit la ea?
Raspunde
0

Psih. Delia Aldescu
acum 13 ani
Desi a existat in relatia voastra o raceala - tu spui ca nu mai erai asa sentimental, plecarea ei si ceea ce simti tu acum te surprinde. Cu siguranta ca dupa mai multi ani de relationare cu o singura persoana, ne gandim ca am ales definitiv cu cine sa ne petrecem restul vietii si ca partenerul sau partenera a ales in aceeasi masura. Uneori se intampla alceva.
Sunt de parere ca nici o ruptura nu se produce brusc, ci a existat in ultima perioada a relatiei o stare latenta de neimplicare colaterala care prevestea ceea ce urma sa se intample. Poate nu ai fost prea vigilent, poate nu simteai nevoia sa fi sentimental, sa fi in contact cu iubita ta, iar acest lucru a permis ca ruptura sa se produca incet dar tu sa nu sti aproape nimic.
Iubita ta nu face acum decat ceea ce a facut acum 4 ani, iese dintr-o relatie de 4 ani!
Daca nu poti trece peste situatie intr-o perioada relativa - cateva luni si dimpotriva starea ta se accentueaza, cere ajutorul unui psihoterapeut pentru o cura suportiva sau o terapie a despartirii.