.
Buna ziua,in anul 1999 am fost dacnosicata cu distonie neurovegetativa ,atac de panica,anxietate,si agorofobie..dupa un tratament in spital m-am simtit mai bine....nu bine..cand acum 5 ani brusc mi-au disparut total....dar dupa acesti 5 ani...mi-a murit mama pe masa de operatii...atunci cred k nu am reactionat ..sau nu stiu..cert este ca de 2 luni..obosesc rau..am palpitatii .ameteli..imi vine sa vars si nu mai am curaj sa ies din casa..incerc din rasputeri sa imi impun vointa dar parca si ea a disparut..Va rog sa ma ajutati cu un sfat!Multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)

Psihoterapeut Laura Ciocoiu
acum 13 ani
Buna seara,
Inteleg ca ati trecut printr-o perioada mai dificila. Moartea mamei nu este un eveniment peste care se trece usor... De multe ori, organismul nostru reactioneaza cu o oarecare intarziere la evenimentele stresante ale vietii. Moartea unei persoane dragi, reprezinta cel mai grav factor de stres- cotat cu 100 pe scala factorilor stresori.
Tu cum te simti cu starile acestea? Ce ar putea sa insemne ele pentru tine?
Eu as vedea aceste stari ( " obosesc, am palpitatii, ameteli...imi vine sa vars, nu mai am curaj sa ies din casa ") ca o frica a copilului care ramane fara mama lui si se simte neputincios, singur,. Gandeste-te cum e un copil fara mama lui..E dureros sa simti asta..
Iti recomand sa cauti un specialist, psihoterapeut, care sa fie alaturi de tine in ceea ce traiesti si simti acum si cu ajutorul caruia sa poti gasi in tine resursele interioare care sa te ajute sa ai incredere in tine, ca poti sa accepti asta si sa mergi mai departe.
Exista situatii, momente in viata, in care nu ne putem ajuta singuri, si a cere ajutorul unui specialist este necesar. Primul pas spre rezolvarea unei probleme este constientizarea ei. Urmatorul pas este solicitarea unui ajutor specializat.
Numai bine iti doresc !
Poate ca ar fi bine pentru dvs sa discutati cu un psihoterapeut despre asta si despre starile dvs.