.
Buna seara...Ma numesc LOREDANA si am 23 de ani>Acum un an si jumatate m-am despartit de fostul meu cu,care am fost aproape 3 ani si care m-a facut sa sufar norm.De iubit nu-l mai iubeam de vreo 6 luni si m-am chinuit.In tot acest timp de cand m-am despartit m-am mai intalnit si am mai cunoscut baieti dar nu am mai reusit sa mai leg o relatie....am inceput sa imi pierd increderea in barbati si sa nu mai cred in iubire...nu stiu ce sa ma mai fac in privinta asta...incerc sa ma imbarbatez mereu..sa imi revin...i perioada scurta e ok pana intalnesc un alt baiat.....ce e de facut?Multumesc anticipat
Adauga raspuns
Raspunsuri (14)
boli
acum 12 ani
sieu am fost descoperita cu sifilix e o boala care mio schimbat viata ma intreb mereu daca voi mai scapa de ia problema e ca nu stiu de la cn am luato ca pretnul meu nu are am facut tratament acum un an si nu am mai mers la doctor de rica etc acum ma intreb incotro so apuc
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Nicolae Nedea
acum 12 ani
Buna ziua,
in urma unei dezamagiri, oricine traieste o trauma si de fiecare data cand situatia se repeta acesta trauma revine, astfel usor usor este posibil sa-ti pierzi increderea ca o iubire frumoasa se poate intampla.Inteleg ca esti un pic dezorientata, nu stii cum sa faci sa fie bine, disperarea te cuprinde uneori.Incearca sa accepti situatia trecuta si sa treci peste ea, treci la un nou nivel mai matur mai constient, ai incredere in tine, dezbraca haina disperarii si imbraca o haina noua stralucitoare.
Mult succes!