.
Imi este foarte greu sa scriu pe acest forum,nu stiu daca fac bine sau rau,dar vazand k atatia oameni fac lucrul asta m-am gandit sa-mi iau inima in dinti si sa scriu si eu o parte din problemele mele.Sper sa ma linistesc desi nu stiu daca va fi posibil.De cand ma stiu am fost o fire foarte rebela,vesela,plina de viata. Visam sa fiu fericita.In ochii mei,oamenii erau niste fiinte bune,serioase,incapabile sa faca rau.Cu timpul ,parca m-am trezit dintr-un cosmar:am simtit pe pielea mea k oamenii sunt rai,periculosi si intr-un timp foarte scurt iti pot deveni dusmani.Eu stiindu-ma pe mine k fiind sincera,corecta,m-am gandit k toata lumea e asa,dar m-am inselat.Imi cer scuze k vorbesc evaziv,dar nu am curaj sa scriu prin tot ce am trecut .De aceea voi trece la ceea ce ,,ma doare''''.Mi-am pierdut increderea in oameni,in mine,am ajuns sa urasc ce mi-a placut si ce am iubit.Sufar foarte mult pt k nu am cu cine sa vorbesc(de fapt am cu cine),dar nu vreau si nu pot k mi-am pierdut increderea in oameni.De cate ori sunt in compania cuiva ma intreb in sinea mea:,acest om e adevarat sau fals?Am impresia k toti oamenii din jurul meu imi vor raul,tot timpul kred k sunt in pericol...De multe ori imi vine sa plang si nu mai pot.Afara nu mai ies decat la lucru atat,in rest evit contactul cu lumea,nu mai suport galagia de pe strada ,muzica,nimic...ma inchid in mine si simt k o iau razna,ma bantuie toate lucrurile urate care mi s-au intamplat.Am vrut sa ma omor la un moment dat,dar nu stiu cum am renuntat la ideea asta.Apoi m-am incurajat singura spunandu-mi k tr sa fiu tare,sa lupt pt mine si....pt fiinta kre i-am dat viata.Am inceput sa beau ceaiuri,sa iau calmante,sa iau tot felul de vitamine.Desi imi este greu si sufar enorm de mult, incerc sa fiu vesela,sa nu arat k sunt trista,dar intrand in casa mi se schimba starea.Nu stiu cum ar putea cineva sa ma ajute pt k nu am vb asa clar ,oricum ar fi mult de povestit si ma tem sa nu fiu dezamagita si aici.........dar am incercat,chiar dak as fi dezamagita,sunt obisnuita cu farsele kre mi le face viata.
Adauga raspuns
Raspunsuri (38)
Diana
acum 13 ani
Nu e nevoie sa iti recapeti increderea in oameni. Fii echilibrata. Fiecare cu educatia lui (deficitara), fiecare faptele lui si le va duce. Ai dat credibilitate dintr0un impuls, si nu in urma judecatii. Daca ai fi judecat acele persoane inainte sa le permiti sa aiba un cuvant de spus in viata ta, ai fi vazut ca vorbele lor nu fac nici cat o ceapa degerata. Eu am aflat ca de multe ori nici pentru ele vorbele lor nu fac mai mult, si se comporta intr-un anume fel in functie de frustrarile, neimplinirile lor, acumultate din copilarie de multe ori. Mie mi-ar fi rusine sa fiu un gunoi de om, spre exemplu. dar asta nu m-a impiedicat s adau de "gunoaie". Treci peste, nu ai vrea sa stii cata durere e in sufletul celor care urasc. Le-ai plange de mila. Citeste psihologie in loc sa iti irosesti timpul gandidu-te fara sa ai un punct de referinta la anumite fapte ale lor. Ai nevoie sa aflii de acolo cum stau lucrurile. Cu cat pierzi mai mult timp fara sa te informezi, cu atat vei avea mai multe ganduri gresite. Si verifica-ti analizele, ce carente ai: calciu, magneziu, anemie. Nu-i de joaca.
Raspunde
0
Advertisement
Diana
acum 13 ani
A avea incredere in oameni inseamna sa fii naiv. Tu nu vrei sa fii naiva lor.
Raspunde
0
iluzii vs. realitate
acum 13 ani
Mai intai ai incredere in tine si apoi vei avea si in ceilalti. In rest vine de la sine. Nu uita, lumea e facuta din invinsi si invingatori!
Raspunde
0

Psih. Ioana Panculescu
acum 13 ani
Draga Ana, te-as ruga in primul rand sa privesti spre tine si sa incerci sa intelegi de ce numai ai incredere in tine.Care sunt standardele tale ?Cu ce te-ai dezamagit tu pe tine de zici ca numai ai incredere in tine.Viata inseamna si dezamagiri si de cele mai multe ori de la cei care avem asteptari .Scrii foarte frumos si transmiti exact ceea ce simti prin cuvintele tale ,parca mi-ai transmis "sunt atat de mica in lumea asta mare..ia-ma in brate" Cati ani ai?
psiholog Ioana Panculescu
[email protected]