.
Buna seara,
In urma cu 6 saptamani viata mea s-a schimbat radical. Dupa o relatie de 3 ani, in care au fost si bune si rele, fostul meu prieten a decis sa ne despartim pe motiv ca nu o sa ma schimb niciodata si mereu o sa ne certam si el o asa relatie nu isi doreste. Motivele pentru care ne certam mai mereu era faptul ca fumeaza si timp de 1 an de zile m-a mintit ca se lasase. Cand am descoperit adevarul, atunci au inceput si certurile.
Problema este ca de cand ne-am despartit nu imi pot reveni. Plang mereu, am o stare continua de neliniste si nu mai am chef de nimic. Simt ca vreau sa mor pentru ca toate planurile mele de viitor s-a distrus. Ce sa fac sa ies din starea asta? Ma simt foarte singura si nu pot sa imi revin oricat as incerca.
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 6 ani
Buna ziua,
Imi dau seama cat de greu va este, ac***a in vedere despartirea de partenerul de cuplu.
Este firesc ca o perioada sa va simtiti singura, sa plangeti, sa aveti probleme de somn, sa aveti stari de vinovatie, pierderea sensului, sa va confruntati cu sentimente de tristete intensa si o stare de disperare, dezamagire sau/si furie, afectarea increderii de sine, sa va adaptati mai greu etc.
Multe persoane in acesta situatie se pot confrunta cu ganduri si emotii neplacute si dureroase.
Pentru a intelege simptomele cu care va confruntati si pentru a le depasi mai usor, va recomand sedintele de psihoterapie la cabinet sau online audio-video (asta in cazul in care nu sunteti din Bucuresti sau nu puteti ajunge la cabinet din diverse motive, cum ar fi: distanta, timpul s.a.). Totodata, veti putea invata sa comunicati asertiv.
Daca doriti programarea unei sedinte sau aveti nevoie si de alte informatii, imi puteti scrie.