.
Parintii mei au divortat,dar cu toate acestea ei au ramas sa locuiasca impreuna in aparament.Tatal meu si-a refacut viata,in fiecare week-end merge la iubita lui si ramane acolo.Cand vin acasa...mama mea nu discuta cu mine,ba chiar isi varsa nervii pe mine..tatal meu ma incurajeaza,mama ma descurajeaza..ei s-au despartit..acest lucru ma sfamanta.Nu pot sa ma concentrez la facultate,in relatie cu iubitul meu gasesc numai parti negative,ma cert foarte des pe el,am atatea asteptari de la el pe care el nu mi le ofera..am ajuns sa nu ma mai incred in nimeni...
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 9 ani
Draga Sorina,
Din cele prezentate de tine, imi dau seama ca este foarte multa tensiune in familia ta. E foarte dificil pentru toti sa locuiti impreuna dupa un divort. Mama isi exprima de fapt nemultumirile fata de situatia creata si probabil asteapta sa -i fii aliata. Incearca sa-i arati partea buna a lucrurilor. Cat despre prietenul tau, vezi sa nu ai asteptari la care el nu poate raspunde.
E dificil pentru un copil sa se rupa in doua intre cei doi parinti, acest echilibru il pot gasi parintii, rezolc***au-si problemele, sau il poti gasi alaturi de un psihoterapeut care te poate sprijini sa-ti traiesti viata ta, asa cum iti doresti si nu viata parintilor tai.
Cu drag,
Psihoterapeut Marina-Lucica Balea