.
Sunt intr-o relatie de 4 ani, dupa 1an de relatie am ramas gravida, el nu si-a dorit copilul si am facut avort, stiu ca e si vina mea, au urmat zile si nopti oribile pentru mine, pe el nu l.am vazut niciodata afectat si anul acesta am aflat si am si vazut ca ma inseala, nu are o alta relatie, insa mergea la p***atuate sau gen fete sarace care se multumeau cu bani de buzunar....eu in toti anii astia l.am ajutat enorm si chiar nu meritam toate astea, plus de asta toata lumea imi spunea sa ma despart de el ca nu e ok pentru mine, dar eu il iubeam sau inca il iubesc si acuma, nu stiu nici eu, el nu imi spune nimic doar .ca nu vrea sa ne despartim si sa facem nunta,atat, dar eu nu mai vreau momentan, nu pot uita si trece peste. Voi ce parere aveti?
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)

Psih. Stefania Budacu
acum 6 ani
Buna, Crina! Din fericire, dorinta ta nu se poate realiza: nu este posibil, si nici de dorit sa uiti! Una din marile greseli pe car ele fac oamenii este ca doresc sa se vada prin ochii celorlalti, astfel incat uitam ce este bine si corect pentru noi insine. Tu ce iti doresti pentru tine? Cum te vezi tu? Cum vrei sa fii? - fara a lua in considerare pe cei din jurul tau! Comportamentul barbatului cu care esti iti place, sau vrei ca el sa isi schimbe atitudinea fata de tine si nevoile tale, felul de a gandi... etc? Vrea sa fie el cel pe care il vrei alaturi de tine? Sunt intrebari la care poti raspunde doar tu, sunt alte intrebari la care poate raspunde el si care iti vor arata ce ai de facut ca sa iti fie bine... Daca doresti, ma poti contacta si la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata
Succes!