.
Buna ziua ! Numele meu este Adrian si acum 3 ani a murit tata si de atunci sunt intr-o depresie/ingrijorare foarte mare... fratele meu este navigator si in fiecare zi in fac griji pt el si pt mama. Tin sa precizez ca am inceput sa am si ticuri(sau ritualuri...nu stiu cum sa le spun) de exemplu imi numar pasii din 12 in 12 ( din 12 pt ca asta inseamna 12 luni fara necazuri) si sunt foarte multe acum si pur si simplu nu pot sa stau linistit...nu imi permit sa merg la un psihoterapeut...v-as ruga sa ma ajutati cu un sfat... Multumesc !
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)
Psih. Stefania Budacu
acum 6 ani
Buna ziua, tinerete! Imi pare rau pentru suferinta prin care continui sa treci. Din pacate, tot psihoterapeutul te poate ajuta. Imi poti scrie la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata , am cateva intrebari pentru tine.
Toate cele bune!
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Claudia Popa
acum 6 ani
Buna ziua, Adrian.
Un sfat sau o discutie nu sunt suficiente pentru a te ajuta. Traiesti deja intr-o stare de anxietate si in functie de gradul ei e posibil sa ai nevoie de medicatie, iar ticurile despre care vorbesti, neintervenind asupra lor, se pot intensifica si multiplica, impiedicandu-te sa iti mai desfasori activitatea zilnica in mod normal. Ai nevoie sa mergi la un psihoterapeut.Numai un psihoterapeut te poate ajuta sa iti traiesti corect doliul, sa controlezi nevoia de a face acele lucruri repetitive si anxietatea resimtita. Da, unii au tarife mari, dar exista si psihoterapeuti care au tarife decente. Cauta online ca sa aflii despre cat mai multi terapeuti din orasul tau si care sunt tarifele practicate de ei. Apoi alege unul care ti se pare potrivit pentru tine. Te poti interesa si de psihologi care lucreaza cu casa de asigurari si macar cateva sedinte pot fi decontate.