.
salut tuturor, am 21 ani, de 1 an recunosc ca stau cam foarte prost cu fetele in general, nu am reusit mai nicicum sa incep o relatie, incep discutiile cat de cat ok pana la un punct dupa aceea pur si simplu parca mi se termina ideile brusc, ea bineinteles nu mai zice mai nimic, daca nu o intreb eu ceva, din asta deduc oarecum ca sunt plictisitor si lipsit poate de imaginatie si constientizez acest lucru insa habar nam cum sa remediez timp de 1 an sunt tot in depresie cu acest lucru stiu ca nu e capat de drum si sunt n fete pe lumea asta insa asta e problema daca cu fiecare o dau asa in bara unde ajung.. la balamuc pt ca nu imi convine sa dau numai rateuri, inteleg nu merge cu o fata, fie 2,3 dar de la a 4''a macar sa se vada ceva schimbari.... nu vreau sa par lipsit de modestie insa nu ma consider urat chiar ma ingrjiesc si dpdv al hainelor dar si al fizicului incat sa nu pot avea o fata ok nu bomba bombelor dar draguta la locul ei asa cum imi place mie, iar nu vreau sa fiu rautacios dar am vazut n baieti care nu pot sa zic ca erau asa de frumosi umbland cu fete frumoase si nu intelegeam de ce acel baiat poate si eu nu ce are el in plus si eu nu? chiar ma miram si ma intristam de cate ori vad asemenea cupluri.
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu
acum 8 ani
Buna seara, Vlad! Baietii pe care ii vezi umbland cu fete frumoase, au incredere in ei, din diverse motive. Fa o lista cu toate calitatile pe care consideri ca le ai, apoi alta lista cu privire la partenera ta (care sunt calitatile pe care trebuie sa le intruneasca Ea). Faptul ca ea tace, poate arata oarece carente in exprimare, lipsa de imaginatie, o gandire inceata etc - si, probabil, tu iti doresti ceva mai mult decat o "fata draguta".
Pe de alta parte, cand vrei sa faci pe cineva sa se simta bine, tu nu trebuie sa vorbesti aproape deloc, ci sa il faci pe celalalt (cealalta, in cazul tau) sa vorbeasca. Gandeste-te la intrebari care sa o faca pe ea sa povesteasca, in felul acesta ii vei arata ca esti interesat de ea si o vei incanta; in timp ce vorbeste, zambeste-i si urmareste ce spune, poti relua si sa reformulezi (sa exprimi cu cuvintele tale) ce a zis ea, aratandu-i astfel ca o intelegi.
Daca nu ai o stare buna, fa cateva exercitii de gimneastica, ajuta.
Daca vrei sa imi mai scrii, o poti face la adresa [email protected]
Toate bune!