.
Baiatul meu de 8 ani este foarte nervos,Acasa cu noi nu prea dar in colectiv cu copiii vrea mereu sa isi manifeste autoritatea,iar daca nu i se face pe plac sare la bataie.Cum sa procedez cu el?Va multumesc anticipat pentru raspuns
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)

Psiholog Liliana Puchea
acum 11 ani
Buna yiua .
Cu siguranta comportamentul baiatului dumneavoastra spune ceva.
Ca si ipoteza as putea presupune ca exista un dezechilibru intre cum este acasa si cum este in colectivitate.
Poate depinde de mai multi factori: daca este unicul sau mai mai multi copii, modul in care este ascultat si luat in seama in familie, cum se vede in grupul copii, etc.
Puteti merge cu el la terapeut , impreuna cu care puteti descoperi ce anume se intimpla si cum puteti sa il ajutati
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com