.
Ce e de facut cand simti ca nu mai poti face ceea ce faceai inainte? Sa inveti pentru niste examene, sa fii sarguincios...
Cand pur si simplu ai prea multe lucruri care te intristeaza, si prea multe te pun intr-o stare de apatie si depresie.
Cam ce e de facut?
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu
acum 7 ani
Buna seara! Ca si invatatul pentru examene, orice treaba se abordeaza sistematic: ia o foaie si ceva de scris si identifica problemele (degeaba spui ca le stii, scriindu-le le vei si ierarhiza si vei descoperi ca unele decurg din altele, asa incat, pana la urma e posibil sa ramana maxim trei...). Si apoi identifica cireasa de pe tort: starea de depresie - ca doar nu a aparut acum, cand ai scris, ci cu ceva timp inainte - cam de unde o vezi tu rasarind si ce anume din ce faci (sau nu faci) o intretine... Poate te-ar ajuta s aapelezi la un psihoterapeut - iti recomand sa vezi mai multi si sa alegi unul, acela in care simti ca poti avea incredere, cu care rezonezi - poate fi unul renumit, dar sa nu se poata realiza intre voi conexiunea necesara...
Daca te mai pot ajuta cu ceva, ma poti contacta la mail de yahoocom, stef.budacu, sau la numarul afisat.
Toate cele bune si succes!