.
Buna ziua. Am si eu o problema care imi afecteaza relatia cu prietenul si as dori si eu un sfat. In primul rand as dori sa spun ca toata viata am fost o persoana complexata, ca m-am simtit urata, neatragatoare. De exemplu, ma deranjeaza cand ies pe strada si ceilalti se uita la mine pentru ca am impresia ca toti ma critica, ca considera ca arat oribil. M-am obisnuit sa traiesc cu acest complex de inferioritate, dar am impresia ca intervine si in relatia mea cu prietenul. Cam de un an de zile, mai exact dupa ce a trecut perioada de indragostire, a inceput sa ma deranjeze faptul ca prietenul se uita pe strada dupa alte fete frumoase. Ma simt oribil cand trece o fata frumoasa pe langa noi si imi e greu sa suport. Nu ma deranjeaza sa se uite dupa altele atunci cand nu sunt eu de fata. Vreau doar sa nu vad fete frumoase pe strada atunci cand ies cu el. Am ajuns sa prefer sa stau in casa decat sa ies cu el afara sau sa prefer sa iesim separat. Relatia cu el merge foarte bine in rest,asta e singura problema care ne face nefericiti pe amandoi. Nu doresc sa ma despart de prietenul, sunt insarcinata si vrem amandoi copilul. Va rog frumos sa imi dati un sfat daca se poate. Multumesc.
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)
parerea mea
acum 12 ani
sunt complexe pamantesti...doar sfintii sunt perfecti. Problema e sa nu abuzati de ele!
Raspunde
0
Advertisement
Pena
acum 12 ani
Daca tu te simti urata, asa te vede si lumea. Probabil cei din jurul tau s-au cam saturat sa te contrazica, sa-ti spuna ca nu este adevarat, ca nu esti urata. Priveste la TV la multe vedete. Unele dintre ele sunt chiar urate, dar pt ca ele se vad frumoase si se poarta ca atare, asa le vad si cei din jur. Ma refer, de ex la Tonciu: nas urat, fata toata nu-i frumoasa, picioarele subtiri si cracanate.....
Deci, eu nu cred ca esti urata cu adevarat. Incearca sa te faci cat mai frumoasa, mergi la un salon de infrumusetare, adopta un machiaj care iti estompeaza defectele, care iti scoate in evidenta ceea ce ai frumos. Gaseste o culoare a parului potrivita, o coafura potrivita fetei tale.
Nu-i tot spune prietenului tau ca esti urata, ca te vezi urata, scotandu-ti in evidenta defectele.Poate el nici nu le vede. Daca ii spui, de ex,''''''''iata ce nas mare am'''''''', s-ar putea sa-l faci sa vada si sa creada un lucru pe care inainte nu-l vazuse. Daca el este cu tine. inseamna ca te place asa cum esti. Daca mai esti si insarcinata si vreti sa aveti un copil impreuna, sigur te place. Nu-ti mai pune cenusa in cap degeaba. In dfinitiv, defectele fizice, daca exista, se pot corecta cu machiaj, chirurgie estetica, dar alte defecte care tin de interior, de personalitate, de educatie, de suflet, nu se pot corecta.
In primul rand trebuie sa te placi tu singura si apoi te vor place si ceilalti.
PS: Ai putea gasi un psiholog bun care sa te ajute sa te vezi altfel, sa-ti recapeti stima de sine.
Raspunde
0

Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia
acum 12 ani
Buna ziua,
Din relatarea dvs inteleg ca problema cu care va confruntati este o imagine de sine scazuta!
Va pot sugera sa apelati cu incredere la serviciile specializate ale unui psiholog/psihoterapeut.
Cum ar fi daca acele sentimente, emotii, trairi negative pe care le aveti, le-ati inlocui cu unele pozitive!?
Fiecare alegere pe care o facem depinde numai si numai de noi!,...dvs ce alegeti?,...sa va lasati dominata de o gandirei negativa, sau sa fiti increzatoare in atuurile, calitatile pe care, sunt convinsa ca le aveti?,... invatati cum sa va accesati energiile pozitive si veti relationa cu dvs, in primul rand, si cu toti cei cu care intrati in contact asa cum va doriti!
Cu bine!