.
Buna Ziua, in urma unor simptome ca stari de neliniste, tremurul mainilor mai ales la scriere, tremurul vocii, obosesc foarte repede. am probleme cu somnul cateodata am fost la neurolog si m-a trimis la RMN. La rmn nu a iesit nimic in neregula. credeti k pot avea ceva din punct de vedere psihologic? Mentionez k nu am o viata foarte frumoasa, am putini prieteni si mereu am fost o fire retrasa.
Adauga raspuns
Raspunsuri (15)
eva40
acum 12 ani
Cred ca ar trebui sa vorbim la telefon,poti sa ma suni?
0753020768
Eva Farcas
Raspunde
0
Advertisement
Adryan163211
acum 12 ani
V-as putea suna dar as prefera mai degraba o convorbire online pe skype : Macrowelder este id-ul sau messenger id [email protected]
Raspunde
0

Psiholog Liliana Puchea
acum 12 ani
Buna ziua
Sigur ca poate fi o problema psihologica As spune toate drumurile acolo duc in sensul ca ati fost la medic si nu exista o problema de ordin fizic, ba mai mult enumerati 3 factori(o viata nu foarte frumoasa, o fire mai retrasa si putini prieteni) care cu siguranta si-au pus amprenta asupra vietii psihologice intr-un anume fel
Sigur un proces psihoterapeutic ar ajuta ca lucrurile sa se schimbe
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com