.
Buna ziua,ma numesc Ciprian si am aproape 30 de ani.Am citit cu mare interes raspunsurile voastre la problema domnisoarei si am zis ca trebuie sa povestesc si eu cuiva prin ce trec,poate sunt lucruri pe care nu le vad eu,dar poate ma ajutati voi!Am fost impreuna cu cineva 4 ani de zile si anul trecut in mai ne-am mutat impreuna(ea are 25 de ani).In aceea perioada mi-am schimbat si serviciul,lucru pe care il doream amandoi si am sperat ca asa o sa avem mai mult timp pentru noi.Dar nu a fost asa,eu am fost si sunt inca la inceput si am destul de multe responsabilitati,poate mult prea multe.Acest lucru m-a facut sa nu mai apreciez lucrurile marunte pe care le facea pentru noi,ea fiind cea care avea practic grija de apartament.Iar in Ajunu Craciunului am avut o cearta in care eu i-am zis un lucru destul de urat:''''daca nu iti convine poti sa pleci acasa la ai tai''''Si asa a facut,si-a luat cateva lucruri si a plecat.vreau sa spun ca niciodata nu am vorbit urat cu ea,niciodata nu am ridicat mana asupra ei,niciodata nu am ridicat tonul la ea.Acum ea sta la parintii ei,eu am ramas in acel apartament si nush ce sa fac.Are perioade in care ma cauta,imi trimite mesaje frumoase,imi spune ca imi simte lipsa,iar apoi cateva zile nu mai stiu nimic de ea.Si lucrul acesta tine de atunci.Mi-a zis ca a suferit mult si ca durerea e prea mare ca sa imi dea un raspuns,daca mai putem sau nu sa fim impreuna.O vreau inapoi in viata mea,vreau sa ii arat ca m-am schimbat,ca acum conteaza toate acele lucruri marunte pe care le face cineva pentru noi si pe care nu stim sa le apreciem.Dar raspunsul ei e acelasi,nu se poate hotara acum pentru viata ei si poate peste cateva luni o sa fim impreuna,ca nu stim ce ne rezerva viata,eu aici nefiind de aceeasi parere,cred ca daca lasi lucrurile asa pentru mai mult timp nu faci decat sa lasi sa se stinga si ultimul strop de speranta!Spuneti-mi va rog ce sa fac,cu gandul la ea ma trezesc dimineata,cu gandul la ea ma pun seara in pat!As vrea sa o recastig,dar nush cum,ii scriu zeci de mesaje frumoase pe zi si ea nu imi raspunde la nici unul sau daca imi raspunde acel raspuns e unul sec!Ce ma sfatuiti sa fac,sa lupt pentru ea sau sa invat sa merg mai departe?
Adauga raspuns
Raspunsuri (21)

Psih. Roxana Olaru
acum 12 ani
Buna ziua,
Cel mai important este sa va urmati propria pornire, sa vedeti daca mai degraba doriti sa o asteptati sau mai degraba doriti sa mergeti mai departe.
Intr-un cuplu este important ca amandoi sa lucreze activ si sa incerce impreuna sa depaseasca situatiile de criza.
Poate o idee e sa ii propuneti sa mergeti cateva sedinte sa faceti consiliere de cuplu si astfel sa va fie clar amandurora daca doriti sau nu sa mentineti acest cuplu. Evident ca si psihoterapia individuala ajuta mult pentru fiecare in parte (pentru rezolvarea probemelor personale), dar pentru cuplu este indicata consilierea de cuplu.