.
Am fost inselat si parasit de 2 ori in viata.prima oara dupa 14 ani a doua oara dupa 7 ani.Identic dupa acelasi tipar.Le-am iubit enorm pe amandoua si le-am respectar rasfatat.Mi-as fi dat viata pentru ele si ele mau tradat.Ultima deceptie e recenta acum o saptamana.Suferinta e groaznica si a doua oara.Ce sa fac sa nu mai sufar ca e greu de tot.Cum sa trec peste asta????Dati-mi un sfat va rog.
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)
Utilizator21531648511
acum 5 ani
Să cunoști mai bine persoana pe viitor, și să asculți ce spune inima, să le cunoști din toate punctele de vedere, să simți că ești iubit, să oferi, dar să ți se și ofere, nu le lua din prima, nu le trata ca niște prințele de la început, o femeie nu se impresionază prin daruri și ieșiri in restaurante,mult noroc..
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Stefania Budacu
acum 5 ani
Buna seara. Va recomand psihoterapie cognitiv comportamentala. In cadrul acestor sedinte va veti cunoaste mai bine pe dvs insiva, veti intelege de ce actionati intr-un fel sau altul, de ce ganditi intr-un fel sau altul. Veti constientiza cum trebuie sa fie jumatatea dvs, si veti sti, astfel, ce fel de persoana sa cautati. SUferinta se va estompa incet-incet. Aveti rabdare cu dvs, este normal sa suferiti - practic, va aflati intr-o perioada de doliu. Nu exagerati, insa, cu autocompatimirea! Bucurati-va ca nu a durat mai mult timp minciuna, bucurati-va ca aveti timp sa va reveniti si sa va creati o viata frumoasa!
Toate cele bune!