.
Buna ziua
Va scriu iar, dupa muulta vreme. daca prima data am primit sprjinul si sfatul vostru, acum vi-l cer din nou.
In speranta ca ma ve-ti ajuta si da un sfat, o sa va povestesc pe scurt povestea mea. Dupa 4 ani in care toti spuneau ca nu ma merita, ca nu se poarta frumos cu mine, ca nu mai are rabdare la mine, acum, dupa 4 ani cu sau fara voia noastra s-a terminat relatia(asa cred).
Si o sa va povestesc cum...Am avut niste probleme in care a fost implicat si el in mare masura. O perioada am fost nevoiti sa ne mutam la el. Zilele treceau si eu nu mai suportam situatia. M-am inchis mai tare in mine, am refuzat sa ma integrez ''fortat'' in familia lui....asta pentru ca simteam ca nu sunt bine primita si nici inteleasa. Nici cu el nu puteam discuta problemele ce ma framantau. Daca incercam sa deschid subiectul, ma repezea brusc. Nu mai avea rabdare nici sa ma vada. Am incerca sa ma integrez sa povestesc cu cineva...singura persoana fiind mama lui, care m-a inteles. Am cedat psihic, am plans zile si nopti, voiam inapoi la mine acasa. Probabil era si el stresat..probabil voia sa i-mi demonstreze ceva cu atitidinea lui distanta ...dar eu nu intelegeam nimic...ma afundam mai tare in tristetea mea. Incercam sa discut cu el dar...incepea sa urle si im-i spunea ''sa termin cu astea''...m-am hotarat sa ii trimit un mail, daca nu reuseam altfel sa comunicam...in acel mail i-am spus ca nu vreau nimic de la el decat putina intelegere si il rugam sa nu ma mai jigneasca atat. Si, atunci cand a avut el probleme, nu l-am jignit niciodata.. si daca il incurc sa zica si pot sa plec oricand. (asta probabil trebuia sa o fac si nu sa il mai intreb pe el...) A fost mult mai distant...doar ca nu m-a mai jignit si nu a mai tipat la mine. La final, trebuia sa ''ne mutam'' inapoi acasa (la mine)...a spus ca el nu mai vine ''aici'' . I-am cerut explicatii si m-i s-a raspuns ca sunt o nesimtita, si o necrescta si, etc...am zis ok. L-am intrebat daca mai vrea sa fim impreuna...a evitat subiectul facandu-ma in continoare cea mai nesimtita din lume...L-am fortat totusi sa zica DA sau NU...nu prea avea ce sa spuna decat NU. Da, era de asteptat sa se intample asa. Au urma apoi zile in care am plans si incercam sa ma consolez cu ideea ca...oricum era gata de mult...Toti i-mi spuneau ca eram nefericita, se vedea asta. Cu el nu prea am nici un viitor. Familia lui (mama)si prieteni (nu f multi) inca ma suna sa i-mi spuna ca, se va intoarce el inapoi..si ca e convins ca a gresit fata de mine...Oricum, probabil, adevarul e undeva la mijloc...si oricum, cel mai tare ma deranjeaza faptul ca, desi eu nu l-am jignit niciodata, si am incercat sa il incurajez, el ma jignea, ma lasa sa cad intr-o stare din care foarte greu mai ieseam. Intr-un cuvant, m-a facut sa i-mi pierd total increderea in mine.
Si acum?? dupa 3 saptamani de cand nu mai locuim impreuna, si de cand, oficial, totul s-a terminat, eu nu pot sa il uit...De ce?? Cum poti sa tii asa mult la cineva dupa ce te-a jignit, nu te-a sustinut niciodata in absolut nimic, vorbea urat si in public, intre prieteni..cum?? De ce m-a facut asa dependenta de el? de ce am acceptat atatea, atata vreme..?? si de ce, in cele 3 saptamani ne intalnim (pentru ca vejnic gaseste motive eu sau el sa ne vedem) si totul e ca si in primele zile ale relatiei?? de ce acum, cand oficial suntem despartiti putem sa povestim, sa discutam, sa ''ne privim''..de ce?? Poate pentru ca, poate ne intelegem mai bine ca si amici?? nu este asa...atractia e mult mai mare din partea la amandoi..din toate punctele de vedere..
Si totusi, nu inteleg...de ce a avut loc asa o lipsa de comunicare intre noi?? de ce acum e acea bariera intre noi care ne tine departe si totusi...f aproape (cel putin pe mine) De ce la varsta mea (29ani) nu stiu ce vrea sau ce simt...de ce nu pot rupe tot trecutul si sa o iau de la capat...si ma agat de relatia cere este..sau a fost..de ce accept atatea?? De ce nu am increderea ca merit mai mult..?? de ce inca tin la el??
Acum, bineinteles ca sunt mult mai multe probleme care a declansat toul si...probleme pe care nu am stiut sa le trecem impreuna.
Cum sa i-mi clarific sentimentele?? cum sa clarific ceea ce simt sau ar trebui sa simt?? Stiu..ar trebui sa pun in balanta toate intamplarile frumoase, si toate urate...si sa vad unde se inclina balanta...si totusi?? nu merge..timpul le va rezolva?? demnitatea mea unde e?? el ce vrea? ...si comunicarea intre noi, e imposibila..cum as putea sa aflu raspunsuile astea??
Multumesc mult ca m-ati ''ascultat''.
Adauga raspuns
Raspunsuri (23)
Iuli
acum 13 ani
3 saptamani este foarte putin. Da-ti timp. Incearca sa te ocupi, sa nu stai sa te gandesti la ce a fost. Iesi cu prietenii, cu prietenele, mergi la patinoar, ajuta niste catei, ia-ti treaba, stai mai mult la serviciu, dar fa ceva ce iti place. Incearca sa iesi, sa socializezi. Singura risti sa cazi in depresie. Este normal sa te simti asa. El nu are nici un motiv sa se comporte asa cu tine iar tu nu aveai nici un motiv sa stai sa rabzi. Sunt atatia barbati extraordinari care vin acasa si isi iau iubita in brate si o saruta, nu ai de ce sta cu unul care nu face decat sa te jigneasca.
Daca ai posibilitatea, te-ar ajuta cred sa stai de vorba cu un psiholog, sa te descarci un pic si sa iti dea niste solutii cu care sa faci fata situatiei. Parerea mea este sa faci toate eforturile ca s anu te mai gandesti la el, sa il dai uitarii. Nu te mai intreba el ce vrea. Nu mai conteaza ce vrea el, ci ce vrei TU de la viata: un barbat responsabil si iubitor cu care sa ai copii si sa iti petreci restul vietii linistita. Sunt convinsa ca recapatandu-ti increderea in tine, vei reusi. Poate noul an iti va rezerva surprize neasteptate!
La multi ani!
Raspunde
1
Advertisement
km
acum 13 ani
Multumesc mult pentru raspun...as fii incercat si cu psihologul, sigur, doar ca nu i-mi permite situatia financiara...Stiu ca i-mi face bine sa povestesc cu cineva care sa ma mai aduca ''cu picioarele pe pamant''.. Si cum sunt destul de singura, acest lucru este cam imposibil.
Am nevoie sa i-mi recapat increderea in mine si sa stiu exact ce vreau eu...nu ce vrea el
Multumesc mult de mesaj draga Iuli, Un an nou fericit si La Multi Ani!
Raspunde
0

Psiholog Liliana Puchea
acum 13 ani
Buna seara.
Imi pare rau povestea trista de viata pe care o traiesti
Imi dau seama ca suferinta ta este foarte mare
Pot insa sa observ o abundenta mare de DE CE? -uri, intrebari deocamdata fara raspuns si, care ascund in spatele lor multe sentimente de tristete
Sunt convinsa ca vei primi multe raspunsuri, care sa te ajute si care iti arata ca nu esti singura, raspunsuri ce nu trebiesc ignorate.
As vrea sa iti spun insa ca poti sa apelezi si la ajutorul specializat al unui psihoterapeut care te va ajuta sa iti gasesti raspunsurile TALE dar, si, sa te ajute sa iti poti accesa resursele interioare astfel incit pe viitor sa nu mai suferi si sa iti fie mai bine
Bineinteles ca acest lucru necesita timp si rabdare, exact ca o floare care pina infloreste ii trebuie timp si ingrijire
Liliana Puchea
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
www.psihoterapiecabinet.com.ro