.
.. am facut cunostinta cu el, insa el traieste peste hotare, ne vedem cam 1-2 luna pe an,insa comunicam practic zilnicl la telefon sau web, cind sint cu el e ok, ma simt bine insa umeori parca nu-l suport., cind se supara sa ''''inchide''''in el si poate sa-mi scrie nopatea ca s-a imbatat si pleaca pe drumuri, el necunoscind bine capitala. Nu vreau sa fac sex cu el, cind am facut am facut-o mai mult din excitare, insa nu stiu......cind a plecat, intr-adevar mi-a fost dor, dar cu trecerea timpului, nu pot sa zic ca nu mai pot fara el,.......poate e ceva problema in mine, dar nu stiu ce fel de relatie e....... voi , ce ziceti????el traieste in suedia, si ma gindesc ca ar fi frumos cu el acolo, insa aceste disconcordante pe care le avem.... nu stiu.... Ce-mi sfatuiti????? mesc... poate si eu sint o tipa mai inchisa, sau in unele privinte mai ''''salbatica'''' poate chiar e problema in mine ??????
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)
marian
acum 13 ani
atunci de ce il chinui...omul daca te iubeste si te iubeste dupa ce ai scris tu.....nu-ti bate joc de el oferai ce iti ofera... DRAGOSTEA.....
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Iordache Iuliana
acum 13 ani
nu e nimic in neregula cu tine si nici cu el,sunteti doua persoane diferite care cautati dragostea.felul lui de a ,,vedea,, relatia,dragostea poate sa fie diferit de al tau.nu stiu cum vede el lucrurile,se pare ca ai ales o relatie la distanta,ar fi bine sa vezi de ce?cum anume te securizeaza faptul ca ai si,,n-ai,, prieten?lipsa dorintei sexuale spune si ea ceva.inca nu stii de fapt cine esti ce vrei de la tine,e greu sa gasesti raspuns la ce vrei de la celalat.....iuliana iordache