.
Buna seara!Va rog frumos daca imi poate spune un psihiatru pe ce acest site ce este de facut pt ca am luat un an si 2 luni tratament iar doctora mi lea intrerupt brusc in martie.Iar de atunci am stari de greata ameteala varsaturi dupa fiecare masa si o stare generala de rau.
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu
acum 6 ani
Buna seara. Nu sunt medic psihiatru, dar va pot spune ca, atata vreme cat v-a intrerupt brusc un tratament, fara sa va dea o explicatie, este cazul sa va cautati alt medic! Intrati pe forumuri, vedeti medici buni, chiar daca sunt mai departe de dvs- est eun tratament extrem de important si, dupa cum vedeti, nu va puteti permite tratamente si decizii gresite! Pe de alta parte, va puteti adresa unui medic generalist sau gastroenterolog, care sa va confirme ca manifestarile pe care le aveti se datoreaza lipsei medicamentelor psihiatrice.
Toate cele bune!