.
Buna,
Mă numesc Mihaela si am 27 de ani si cred ca am o problema, când mă enervez foarte tare din cauza energiei acumulate si implicării (de regula daca am un conflict, mă cert cu cineva) încep sa plâng si in anumite daţi nu mai pot respira. Faptul ca nu mai pot respira nu se manifesta ca si cum aşa avea un nod in gat ci respir f repede, nu reuşesc sa-mi umplu plămânii si e zgomotos( ca si cum iţi ţii respiraţia pt. mult timp si apoi respiri), de asemenea nu mă pot controla, e ca si cum as avea un fel de criza ce durează pana la câteva minute. Pana acum cred ca am avut 3 astfel de crize, prima in urma cu cativa ani (3-4) si celelalte in ultimele 4 luni. Am de asemenea o stare depresiva si nu mai vad decât partea negativa a lucrurilor, cu greu mai reuşesc sa mă mobilizez.
Va rog, ajutaţi-mă cu nişte sfaturi!
Mulţumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)
Dr. Cristian Irina
acum 12 ani
pentru a exclude o afectiune a cailor respiratorii, inclusiv pulmonare ar fi indicat o examinare clinica la medicul curant, eventual efectuarea unei radiografii, a unei spirometrii.
aar fi bine sa consultati si un medic psihiatru in eventualitatea recomandarii unui tratament anxiolitic, a unei psihoterapii.
Raspunde
0
Advertisement

Psiholog Liliana Puchea
acum 12 ani
Buna ziua
Din ce descrieti dumneavoastra inteleg ca acele crize pe care le descrieti sunt legate de stari conflictuale urmate de crize de plins
Mai inteleg si ca aveti o anumita stare care face sa vedeti doar partea negativa a lucrurilor
Psihoterapia va poate ajuta sa gestionati mai bine conflictele astfel incit sa nu va mai produca atita rau astfel incit sa nu mai ia si "aerul pe care il respirati"
De asemeni vorbiti de o energie care acum are o destinatie nu tocmai benefica pentru dumneavoastra
Psihoterapia va poate fi de ajutor astfel incit acea energie sa aiba o destinatie constructiva pentru dumneavoastra
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com