.
Si eu sunt de cand ma stiu foarte depresiva,Mai toata lumea parca fuge de mine,fiecare are ceva de comentat la adresa mea iar cand ma enervez jignesc pe toata lumea fara sa ti cont de nimik.....atunci simt ca ma eliberez foarte putin.recent m-am desp. de un turc pe care il iubesc foarte mult(povestea este lunga) si sunt obsedata de gandul ca ma va uita si va fi fericit cu alta fata ...simt ca am demoni langa mine uneori ma gandesc ca as putea fi satanista ..daca stiti cum se numeste starea aceasta va rog sa imi spune-ti si mie ...ma puteti contacta la adresa de mess [email protected] va multumesc !
Adauga raspuns
Raspunsuri (15)

Psih.dr.Gabriela Marin
acum 13 ani
Draga Alina,
Din moment ce iti pui problema ca ceva nu e in regula cu tine, inseamna ca lucrurile nu sunt chiar atat de grave. Poate fi vorba de un mod pesimist de a vedea viata, sau poate doar de o stare de impulsivitate care se amplifica pe fondul unui stres repetat. Daca aceasta stare persista de mai mult timp - cateva luni- te sfatuiesc sa te adresezi unui cabinet de psihologie sau psihoterapie din zona ta. (Daca esti studenta poti sa ceri ajutorul psihologului facultatii). Mult succes!