.
Dupa o relatie cat de cat frumoasa de 5 ani, in care ne-a tinut impreuna doar iubirea, dupa promisiuni de casatorie, se pare ca totul s-a terminat...Eu(20 ani)sunt o fire posesiva intradevar si de multe ori lucrurile s-au facut pe placul meu, el(22 ani)nu iesea cu prietenii, pe mine nu ma scotea nu am fost niciodata la o discoteca sau undeva..Brusc intr-o seara dupa o zi intreaga de certuri mi-a zis ca el iasa cu prietenii, ca el nu o sa isi mai petreaca noptile acasa, ca el ma mai iubeste dar vrea sa ma tina alaturi de el doar ca sa isi bata joc de mine si sa plang mereu cum am facut tot timpul(sunt foarte emotiva si plang aproape din orice).De cand am inceput o relatie cu el am renuntat influentata de el la toti prietenii, cu rudele nu me mai inteleg bine, iar cu parintii foarte rau, deci practic fara el nu am pe nimeni...daca nu vorbesc cu el nu vorbesc cu nimeni o zi intreaga...Dar se pare ca relatia e pe terminate....si nu stiu nu pot sa concep asta nu imi pot da seama ce o sa se intample, ma imaginez plnagand intr-un spital de nebuni....As face orice ca sa am relatie dinainte buna cu el sau nu stiu ceva sa uit ca il iubesc, sa uit fiecare amintire cu el...(sa imi pierd memoria)..imi e foarte frica ca intr-o criza de nervi si de suparare o sa incerc sa imi iua viata...Ajutati-ma..
Adauga raspuns
Raspunsuri (21)

Psih. Roxana Olaru
acum 11 ani
Buna ziua,
Daca simtiti ca sunteti nefericita in relatia cu el si ca aceasta relatie s-a terminat cel mai bine este sa acceptati acest lucru.
Pe de alta parte sunt convinsa ca parintii va vor sprijini oricat de mult v-ati certat cu ei in trecut. S-ar putea sa mai fie suparati, dar va vor sprijini.
Nu merita sa stati langa o persoana care va face rau si intr-o relatie in care suferiti amandoi. Inteleg ca in acest moment durerea este extrem de mare si aveti dreptate, este necesar sa vorbiti cu cineva.
Daca aveti posibilitatea financiara va recomand sa faceti cateva sedinte de consiliere psihologica, desi mai indicat ar fi psihoterapia pentru a reusi sa integrati aceasta relatie si a invata ca urmatoarea relatie pe care o aveti sa fie una sanatoasa, plus sa nu mai fiti chiar atat de emotiva.