.
Bun, am si eu o intrebare.Si nu as vrea raspunsuri gen,dute la doctor,credeti-ma am fost la toti doctorii posibili.Problema mea a inceput acum doua luni.Cand au ineput niste dureri in spate,pe coloana,si intepaturi sub san,si deasupra lui.De atunci am inceput cu controale, speriata ca e ceva de la inima , acolo am inceput prima data.Am facut prima data ekg-uri , am vreo 6 facute daca stau bine sa ma gandesc =)) la saptamani , si zile diferite , pentru ca tot ajungeam la spital * mentiez ca am si o frica cand apar aceste simtome de aceea am ajuns la spital* , ekg-urile toate 6 sunt foarte bune , am fost si monitorizata la inima , cu nu stiu ce aparat penru ca am stat in spital 5 zile , imi luau si tensiunea in fiecare zi si nimic,nimic nu au gasit.Dupa iesirea din spital la cateva zile iar au aparut.de data asta m-am dus la doi cardiologi in privat,de copii.Acolo am facut analize de sange de unde reiese ca am calciu , si magne scazut.Am facut din nou un ekg iesit bun si un ecograf cardiac si ala tot la fel de bun.Doctori de la privat au zis asa sa nu mai stau cu grija ca inima mea nu are nimic, sa fac sport deoarece am 63 de kg , si 1,55 inaltimea,sa mananc legume..eu nu mananc =)).si pentru linistea mea sa fac un ekg 24 ore,care il voi face maine,dar a zis ca sigur va iesi bun,si sa consult un psiholog , ca poate sa fie atacuri de panica ,intradevar mie mi.e fria de moarte pot zice ca de la chestia asta am intrat asa intr-o depresie.Bun , deci intrebarea mea daca nu e nimic de la inima , eu am probleme mari cu coloana o am stramba.rau :| faza e ca am dureri de brate , mai mult stanga decat dreapta,cateodata de gat.dimineata cand ma ridic imi trosneste spatele rau,si atunci simt si acea durere in piept care mai mult de o secunda nu tine,am cateodata greturi obosesc la miscare multa,nu prea am chef nuj de viata mentionez ca inainte facea sport aerobic.de cand m-am lasat nu mai sunt eu nu prea mai ies din casa.Voi ce credeti , doctori toti mi-au zis ca durerea de spate,nervii iradiaza mai peste tot,degete,brate,care imi trosnesc mai tot timpu,cand am pus-o pe mama sa ma dea cu crema pe mana stanga era un fel de galma..de la ce poate fi?acum,iau magneziu si calciu,plus extraveral,sa ma calmez intr-un fel ma simt mai bine , dar durerile de brate,spate,gat.nu dispar,mentionez ca si aceste dureri sunt de 2-3 secunde cateodata..iar cateodata sunt de 1 min..
Adauga raspuns
Raspunsuri (7)
membru310037
acum 7 ani
Mnetionez ca am 16 ani.
Raspunde
1
Advertisement
Psih. Stefania Budacu
acum 7 ani
acum am vazut varsta. ok.
Raspunde
0

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 7 ani
Inteleg ca iti este foarte greu cu aceste atacuri de panica, te sperie simptomele si te gandesti ca suferi de o boala mai grava de inima.
Daca in urma invetigatiilor medicale, totul este in regula, cauza este pe fond psihic (ca de exemlu: tulburari anxioase).
Acestea sunt simptomele si bolile care se mai asociaza si cu problemele emotionale (psihice):
- greturi si ameteli;
- transpiratie excesiva;
- intepaturi sau junghi (intercostal) in zona inimii;
- oboseala la efort;
- colon iritabil;
- dureri abdominale;
- usturimi la urinat;
- astenie;
- insomnie;
- iritabilitate;
- somnolenta;
- sindrom nevrotic;
- gastrita;
- duodenita;
- mancarimi de piele;
- spasmofilia;
- maini reci si umede;
- furnicaturi, amorteli in corp;
- valuri de caldura sau fiori reci;
- ticuri.
Psihoterapia cognitiv-comportamentala este foarte eficienta in tratarea tulburarilor anxioase, a panicii si a depresiei.
In plus, adopta o alimentatie sanatoasa, echilibrata care sa contina putin din toate alimentele de baza: legume, fructe, lactate, carne, cereale integrale. Evident, incepi sa ai o viata activa, sa faci activitati sportive usoare, mai ales pentru ca ai o inima sanatoasa si pentru ca sportul aduce beneficii atat fizice, cat si psihice. Ac***a in vedere ca este vara, poti practica inotul.
Foarte bine pentru ca ai inceput tratamentul cu magneziu si calciu. Ajuta si exraveralul, insa nu rezolva modalitatea de gandire anxiogena (catastrofica), responsabila pentru emotiile negative de panica si pentru comportamentele de evitare, delasare.
Asadar, rezolvari exista. Prin intermediul psihoterapiei, poti invata sa iti controlezi panica, prin exercitii de relaxare, respiratie abdominala lenta, metode simple cognitive si comportamentale.
Daca esti din Bucuresti poti veni la cabinet sau poti opta de oriunde pentru sedintele de psihoterapie online. Ac***a in vedere ca ai 16 ani, este necesar acordul unuia dintre parinti.
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online/
Mai multe detalii despre tratamentul atacurilor de panica, poti citi accesand aceste link-uri:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/hipocondria/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/relaxare-training-ul-autogen/
Sper ca articolele din site-ul Psihoutil sa iti fie folositoare. Daca doresti alte informatii, imi poti scrie aici sau pe e-mail-ul personal.
Sanatate si toate cele bune!