.
va rog mult recomandati-mi ceva pt emotivitate.Tre sa stau timp de 2 min in fata unui public si sa spun ceva,Mi-e o rusine de moarteeeee,nu exista ceva medicament pt linistte?am senzatia ca rade t lumea de mine,de acasa imi fac curaj si cand sunt in fata unor oameni ma pierd,mi se schimba vocea,ma schimb la fata, nu mai am nici o putere.Exista ceva pilula care sa o iau inainte cu o jum de ora si sa ma relaxez?daca merg la psihiatru,trebuie bilet de trimitere de la medicul de familie?VA ROG AJUTATI-MA
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
FreeStyle11
acum 10 ani
Nu este bine sa apelezi la pastile doar pt a te linisti.Cel mai bine este sa-ti controlezi singur emotiile si sa inveti sa le faci sa nu mai apara.Daca ai vointa vei putea invata sa te descurci fara sa apelezi la pastile.Ca daca nu inveti sa scapi de aceste emotii, inseamna ca va trebui sa iei cate o pastila de cate ori este cazul, toata viata ta, si nu e tocmai bine.Te poti duce la psiholog ca sa te invete sa scapi de emotii, dar daca asta e firea ta, macar sa te invete sa te autocontrolezi.Numai bine!
Raspunde
0
Advertisement

Psihoterapeut Florentina Bocai
acum 10 ani
Prin psihoterapie cognitiv comportamentala si hipnoza se rezolva teama de a vorbi in public !
Teama si rusinea de a vorbi in fata necunoscutilor este a copilului din interiorul tau..
Tuturor ne-a fost candva rusine la inceput de drum sa vorbim in fata necunoscutilor ...iar asa repede , o ,,pilula magica,, e cam greu de gasit...dar totusi , macar pe moment te poti sugestiona pozitiv prin afirmatii pozitive de genul,, SUNT PUTERNICA /NU-MI PASA / POT ORICE /,,
si readucandu-ti in memorie situatii in care ai reusit si ai avut incredere in tine !
Gandeste-te la adultul din interiorul tau .. si vorbeste clar, raspicat, cu incredere si fermitate !
Apoi fuga la psiholog pentru a rezolva concret cauza si efectul!
Succes ...viata e frumoasa !