.
Buna ziua!
Ma numesc Cosmin am 21 de ani și trec printr-o perioada destul de dificila in viața mea!
In urma cu 3 ani am avut o relație in care m-am dedicat 100% iar fata respectiva și-a cam bătut joc de sentimentele mele. Din momentul acela (cred eu) am intrat intr-o depresie de care sufăr și in momentul de fata. Pur și simplu m-am îndepărtat de ideea de relație din frica și neputința. Nu am mai avut nicio relație de atunci decât mici aventuri care la rândul lor m-au marcat. De ce spun asta? Pentru ca de fiecare data când ajungeam la momentul culminant cu fata respectiva, pur și simplu nu aveam parte de erecția mult așteptata. Cu câteva dintre ele cu chiu cu vai am reușit ceva deși ejaculare nu a existat, însă ultima poveste m-a dat total peste cap.
Am cunoscut o fata destul de interesată,deși cu teama, am chemat o la mine repede iar inevitabilul s a produs. După un preludiu destul de lung in care erecția "era la locul ei" după ce m-am dezbrăcat de tot...."mort". Pur și simplu am simțit o dezamagire imensa in sufletul meu. Se vedea pe fata ei ca își dorea foarte mult contactul, însă penisul meu a clacat. Inițial fata s-a comportat normal ca și cum a înțeles situația. La un moment dat credea ca e din vina ei pentru ca o simteam cu o oarecare temere cum ca n-ar fi destul de buna pt mine și nu m a excitat îndeajuns. Dezamăgitoarea seara a avut repercursiuni deoarce a doua zi fata mi-a trimis un mesaj in care voia sa rupem total legătura. Am rămas șocat pentru ca pana in momentul respectiv ea a fost cea care "făcuse toate cărțile". Credeți ca s-a speriat de mine?
In clipa de fata sunt total dezamăgit, mi-e frica sa nu spună și prietenelor ei ce s-a întâmplat și imi va crea o imagina stânjenitoare, deși mi-a confirmat ca nu o va face.
Am zis ca următoarea data când voi ajunge cu o fata in pat voi lua pastile pentru erecție. Însă știu ca problema nu s-ar rezolva nici măcar 5 %. Ce imi recomandați sa fac? Sa încerc un psiholog sau sa iau antidepresive.
Mulțumesc ca mi-ati citit povestea și aștept cu nerăbdare un raspuns sau o părere din partea voastră.
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu
acum 6 ani
Buna ziua, tinerete! Esti un diagnostician bun, anxietate sexuala este un punct de pornire potrivit intr-o intamplare asa ca a ta. Exclus medicamente!!! De ce? Fiindca nu e infectie, ci o tulburare a comportamentului si a emotiilor, tulburare determinata de... ceva - si nu de cineva!!! Fiindca, indiferent cine te-ar fi dezamagit, important e ce simti si ce gandesti tu despre ce a a fost, ce porti cu tine. Iti recomand sa te adresezi unui psiholog specializat in psihoterapie cognitiv-comportamentala, este terapia potrivita si nuor astfel de probleme. Daca imi spui de unde esti, iti pot recomanda pe cineva de incredere. Ma poti contacta la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata
Toate cele bune si fereste-te de psihiatri!