.
Iau cipralex de 7 luni. Până acum o luna începusem sa fiu mult mai plin de viață , mă puteam concentra mult mai ușor și eram mult mai atent , îmi era foarte ușor să socializez. De câteva săptămâni îmi e mult mai greu să comunic , de multe ori nu am chef de nimic și am devenit mai pesimist și tacut. Exista o explicație pentru ce mi se întâmplă ?
Își pot pierde antidepresivele din efect după un anumit timp ?
Mulțumesc !
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu
acum 5 ani
Da, apare rezistenta organismului la substanta, dar nu atat de rapid. Pe de alta parte, probabil ati fost diagnosticat cu o tulburare depresiv-anxioasa cata vreme vi s-a recomandat acest medicament. Medicul psihiatru ar fi trebuit sa va indrume si catre psihoterapie cignitiv-comportamentala, fiindca depresia si anxietatea au niste radacini (motive) obiective, care nu vor disparea cu medicatia, ci se vor adanci si va vor perturba viata!! Mergeti la psihoterapeut, in felul acesta va veti re-echilibra si veti putea renunta la medicamente!