.
Am o dulceata de fetita de opt anisori absolut minunata de multe ori ii spun ca este perfecta..invata bine este ascultatoare si foarte atenta. In schimb eu sunt o fire impulsiva ma inervez din orice si am de multe ori senzatia ca toti din urul meu au ceva cu mine..de multe ori nu imi convine nimic si de aceea si fetita mea cateodata sufera din cauza mea. Zilele trecute au venit niste prieteni pe la ea sa se joace,si dupa un timp am intrbat-o daca si-a facut temele iar ea mi-a zis ca nu...am inceput sa tip si sa urlu la ea pana a inceput sa planga si mie mi se rupea inima cand o vedeam ca plange fata de copii dar nu nu puteam sa ma abtin am continuat cu cearta dupa ce sa linstit si ea si eu a inceput sa-mi spuna ca o fac de rusine fata de toti ca asa fac mereu asa am facut si de craciun fata de toata lumea si mereu ma tip la ea in fiecare zi si lumea o sa creada ca e un copil rau si neascultator...eu am ramas socata pentru ca copilul meu are dreptete dar de multe ori nu imi dau seama,si ea a suferit mereu....iar eu am gresit si imi pare tare rau mai ales ca am crescut-o cu toata dragostea din mine si ea reprezinta totul pentru mine. Imi este frica ca si-a pierdut incredere in ea, de multe ori nu este curajoasa..ma macina ideea ca am gresit in cei sapte ani de acasa cu urletele mele si nu stiu daca as mai putea face ceva...astept raspuns din suflet multumesc nicoleta
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)

Psih. Roxana Olaru
acum 12 ani
Buna ziua,
Este foarte important daca doriti sa va schimbati sau nu.
Consider ca este prima intrebare la care este necesar sa raspundeti cu sinceritate.
Daca raspunsul este da va recomand sa urmati un proces psihoterapeutic prin care veti invata cum sa va exprimati nemultumirile intr-un mod asertiv, veti descorperi si cauza pentru care nu puteti sa va abtineti in a tipa la fetita si banuiesc ca si in alte situatii si veti reusi sa va reechilibrati emotional. Acest proces dureaza, nu se intampla schimbarea in 2-3 sedinte si va necesita munca si efort din partea dvs. Tocmai de aceea v-am si spus ca este important sa va doriti sa va schimbati.
Daca sunteti din Bucuresti ma puteti contacta pentru a stabili o prima intalnire.