.
Buna..am 18 ani si tocmai ce am terminat liceul..si simt nevoia sa ma descarc in momentul de fata unor straini ca am ajuns in punctul in care mi s-au adunat foarte multe si am tinut multe in mine...Pe scurt, am ajuns sa cred ca eu reprezint o problema foarte mare pentru toata familia in special pentru prietenul meu si familia mea...mi s-a spus de nenumarate ori ca nu mai sunt suportata si am parte de certuri zilnice in care problema sunt numai eu..Nu am cerut ajutorul niciodata unor medici psihologi sau a unor psihiatrii si cred ca daca nu gasesc cat de curand o rezolvarea pentru problema mea..o sa ajung sa recurg la a renunta la viata mea...
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 8 ani
Draga Ella,
E posibil sa existe o problema de comunicare intre tine si familia ta. In nici un caz nu cred ca tu ca persoana poti fi o problema. Poate atitudinea ta, sau ceea ce spui, tonul pe care comunici cu ei, acestea pot fi probleme care isi pot gasi rezolvarea. In nici un caz si pentru nimic in lume nu merita sa renunti la viata. Poti intrerupe o legatura toxica, poti schimba cate ceva in ceea ce faci si apoi poti sa vezi viata din alta perspectiva. Poate ii convingi sa veniti impreuna la o consiliere de familie.
Poti sa imi scrii pe email [email protected], sau te astept la cabinet cand doresti. Cu drag,
Psih.Marina Lucica Balea