.
Sunt in clasa a 12-a ,anul acesta am bacul si cred ca am cazut prada unei depresii puternice..De doi ani parintii mei s-au despartit ,anul trecut am luat-o razna ,m-am drogat si am facut si niste greseli care ma urmaresc zi de zi ..Am o relatie serioasa ,prin care,am reusit sa revin cu picioarele pe pamant ,insa ,anul asta ,bacul ma preseaza foarte tare,ma vaiet toata ziua,plang din orice,nu mai reusesc sa ma concentrez la absolut nimic,sunt nervoasa mereu ,uneori am ganduri sinugicase..nu mai suport ,va rog..nu mai pot ..am si un frate mic care sufera despartirea alor mei,si gandul asta ma innebuneste,de asemenea..
Adauga raspuns
Raspunsuri (7)
M0n|KA-Eug3n|A
acum 9 ani
Nu sunt in situatia ta ca sa pot simti exact ce simti si u, dar si eu am fost in depresie acum cativa ani si am reusit sa imi revin. Iti pot da cateva sfaturi din propria experienta .
Chiar daca parintii tai au divortat, nu e capat de drum! Uneori, din cauza problemelor de zi cu zi, uitam sa mai iubim partenerul si pe noi insine, paoi se rupe relatia. E mai bine asa...dar asta nu inseamna ca parintii tai nu te iubesc! Vor fi mereu alaturi de tn! Vezi partea buna a lucrurilor...!
Iar depresia ...sfatul meu este ca niciodata si subliniez NICIODATA , sa nu ramai singura , sa nu stai singura, oriunde te-ai duce. Fi mereu inconjurata de prieteni, frate, membrii ai familiei, colegi, etc.
Iesi in oras, cumpara flori si pune-ti in casa, fa bai cu spuma si sare de baie, lumanari parfumate cu partenerul sau singura..iti garantez ca te va relaxa!Nu te mai gandi la cuvantul "depresie" si continutul lui, ocupati timpul cu diverse..mergi la sala de lectura si citeste o comedie...
Eu asa am reusit...! Ai grija de tn!
Raspunde
0
Advertisement
Mariuca96
acum 9 ani
multumesc mult,o sa tin con de sfaturile tale!
Raspunde
0

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 9 ani
Mariuca96, inteleg ca trebuie sa faci fata despartirii dintre parinti, il simti pe fratele tau mai afectat si nu stii cum sa il ajuti, te invinovatesti pentru anumite greseli sau decizii nepotrivite din trecut si mai ales te sperie examenul de final pentru care nu te simti pregatitia.
Relatia de cuplu pare sa fie motivul tau de bucurie, de liniste, este bine sa simti ca ai un sprijin si probabil in caz de impas nu vei pica intr-o depresie clinica.
Pentru redobandirea echilibrului emotional poti apela la sedintele de psihoterapie la cabinet sau online.
In cadrul demersului terapeutic te vei putea debloca, te vei relaxa, vei invata sa iti manageriezi ingrijorarile, simptomele si sa iti planifici timpul mai productiv.
Chiar daca este greu, cu vointa si ajutor specializat vei putea depasi aceasta perioada plina de emotii.
Mai multe detalii despre tratarea simptomelor anxios-depresive poti citi accesand acest link:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/depresie/
Daca ai nevoie de mai multe informatii, imi poti scrie aici sau pe mail-ul personal.
Psiholog Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro