.
Sunt în clasa a 8-a şi simt că mai am un pic şi înnebunesc. Nu ar trebui să fie aşa ar trebui să mă bucur de şcoală, să stau cu prietenele mele dar de unde , mă smt mai rău ca naiba, sunt complexată de corpul meu (sunt prea grasă) dar slavă domnului că sunt înaltă şi nu par atât de grasă deşi eu aşa o simt. Am cele mai mari note din clasă şi în loc să mă bucur, consider acest lucru un blestem, deoarece cilalţi copii în special fete cred ca de fiecare dată nu ştiu de ce fac discriminări şi mai ştiu eu ce. Am o singură prietena, insăa ea spre deosebire de mine e haioasă, frumoasă şi tot ce vreţi voi, n schimb e sunt total opusul ei. Celelealte fete cred ca eu sunt o persoană morocănoasă şi cine ştie ce alte lucruri. Ceea ce e total neadevărat, poate par mai nici nu ştiu cum să spun diferită dar adevărul e că sunt timidp,. Şi asta nu e cel mai rău lucru , eu am ,,onoarea" de a fi cea mai bârfită persoană nu numai din clasa mea ci din toată şcoala. Si nu e numai asta ei nu ele adică fetele nici măcar nu ştiu să bârfească cum trebuie, adică stau atât de aproape de tine încât poţi auyi ce vorbesc despre tine, se uită în timp ce bârfesc numai la tine iar în cayul în care te întorci cu privirea spre ele tac subit. Mai rău e ca ştiu exact cine mă bărfeşte. Unghiile mele sunt ciudate rău de tot aşa că la şcoală mi se spune maimuţa. E rău rău. uneori simt că vreau să dispar, pur şi simplu să mă evaporey. Toţi colegii mei vorbesc cu mine doar când au nevoie de teme. In ate cuvinte, Eu sunt ratata şi tocilara clasei şi sursa de barfe pentru întreaga şcoală. Sunt o ratată amre .Scuze că v-am ţinut de vorbă aşa mult doar că vroiam să mă descarc şi altundeva nu numai în mintea mea sau în jurnalul meu. Scuze din nou că v-am ţinut atâta de vorbă (v-am zis că îmi cer foarte des scuze.)
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)
FreeStyle11
acum 10 ani
Pai daca tu nu te impui si ii lasi sa rada de tine si sa vorbeasca urat de tine, ei o vor face in continuare.Tu ai zis singura ca esti timida si tocmai asta este motivul pt batjocura lor.Faptul ca esti slab sau gras nu conteaza in relatiile de prietenie ci mai mult in relatiile de iubire dintre doi oameni.Nu ai vazut si tu o gramada de oameni grasi urati, chiar si fete, dar care nu are cura nimeni sa se puna cu ei?Sti de ce?Iti spun eu de ce: pt ca au tupeu si curaj.Asta este un element cheie al supravietuirii in societate, si la varsta asta de 14 ani cat ai tu nu cred ca ma pot astepta sa stiti ce e aia viata.Ce traiesti tu au trait multi altii de alungul timpului, unii au invatat sa se descurce si sa aiba curaj, altii nu.Tu ar trebui sa fi mai infipta si sa nu lasi pe oricine sa faca misto de tine.Deci aspectul nu e delop***ampiedica in a impune respect, ca doar nu ai un handicap fizic sau psihic, ala ar fi un obstacol, ba chiar cineva cu constitutie mai solida impune respect si teama prin statura lui.Deci chestiile astea sunt ale copilariei, dupa vreo 2 ani o sa vezi ca o sa incepeti sa va preocupe si alte lucruri, lucruri de "oameni mari".Deci fi mai curajoasa si nu lasa pe nimeni sa te calce in picioare, ai incredere in tine ca nu innebunesti de la chestiile astea, ba chiar o sa te apuce rasul cand vei avea 25-30 de ani si chiar mai mult si o sa te gandesti ce copila erai de iti faceai griji pt nimica toata.Mergi cu curaj si cu incredere si vei vedea ca vei lasa o alta impresie.Un prieten ti-ar face un MARE BINE pt ca te ajuta sa te simti iubita si importanta.Sper ca te-am ajutat.O seara buna!
Raspunde
1
Advertisement
buna
acum 10 ani
Buna, scrie-mi un email pe yahoo la za_ne_bu_ne (insa elimina liniutele din nume)
Raspunde
1

Psih. Cristina Nedea
acum 10 ani
Buna, doar eu_x_!
Am citit mesajul tau şi dincolo de suferinta ta,
eu am văzut o fată Foarte Deşteaptă (am cele mai mari note din clasă şi în loc să mă bucur, consider acest lucru un blestem) şi dorită de colegii ei atunci când au nevoie de teme (toţi colegii mei vorbesc cu mine doar cînd au nevoie de teme).
Ai cumva ghinionul sa nu te afli în grupul „plasticelor” – fetele care se ocupă mai mult de exteriorul lor – haine, farduri, coafuri şi cluburi sau mai stiu eu ce petreceri... Este o modă a tinerilor/elevilor care nu sunt axaţi pe acumularea de cunoştinţe, unde Tu esti in top.
Spui că ai o prietenă. Prietenul este persoana în care poţi avea încredere şi căruia să i se poţi confesa, să-i destăinui bucuriile şi momentele mai puţin plăcute. Ai putea discuta despre neplăcerile tale de la şcoală. Dar cel mai mult, Îţi recomand să discuţi cu părinţii tăi, să-ţi povestească despre experienţele lor şi a (copiilor) cunoştinţelor. Chiar şi pentru unghiile şi înfăţişarea ta ai putea să ceri sfaturi mamei tale. Cu siguranţă îţi va da cele mai bune sfaturi.
În legătură cu bârfa colegilor tăi, aş vrea să te gândeşti că o persoană ştearsă şi fără calităţi nu este în bârfele nimănui. De regulă, sunt persoanele care au calităţi, ceea ce bârfitorii nu au şi detectându-le încep să se simtă puternici doar prin glume proaste la adresa celorlalţi. Cu toată bravada lor, sunt persoane triste în sufletul lor. Încearcă să-i vezi dincolo de acele glume proaste – Sunt goi, atât au : Răutate.
Tupeul ca şi Timiditatea îşi au rostul lor, dacă sunt folosite cu moderaţie sunt de bun augur.
Gândeşte-te la ceea ce ţi-am scris şi aş fi curioasă ce concluzii ai tras. Eu pot spune: TU – eşti deşteaptă, vei lua examenele şi îţi vei clădi un viitor, spre norocul tău – mai ai de stat o perioadă scurtă lângă aceşti colegi; ei – bârfitorii şi cei care te vor doar din interes (pentru teme – pe care nu sunt in stare să le facă), vei auzi cât de curând de ce sunt în stare – la sfârşitul clasei se va vedea foarte clar dacă vor lua examenele şi către ce se vor îndrepta.
SUCCES! şi aştept feed-back-ul tău.