.
am 34 de ani. i/am implinit ieri.am 3 ani de cand locuiesc in italia.am o fetita de 2 ani si 3 luni.si un sot in care nu am incredere, care ma minte mereu, din toate privintele.de un an am episoade de depresie, dupa fiecare cearta, tot mai dese, tot mai grave
as vrea sa pun o placa deasupra mea, la 2 metri sub pamant, sa se termine odata, totul definitiv
daca cer ajutor, imi spun ca sunt nebuna si ma privesc ca atare.voi spuneti sa cer ajutorul prietenilor.care prieteni?
ei sunt cei care ma ingroapa mai adanc.doar fetita mea ma tine sa nu o fac definitiv.
dar in ultimul timp si ea ma evita, ma vede ca plang, ca sunt asa cum sunt si nu mai doarme cu mine, vrea doar la tata.si el nu vrea sa vada suferinta mea, ca sunt pe marginea prapastiei, doar ma considera o mama incapabila.care familie sa ma ajute?ei mi/au spus ca/mi trebuie o bataie buna.care prieteni?cei carora le/am spus s/au uitat la mine ca la un extraterestru.dar daca as face gestul final, ar veni cu flori si cu lacrimi de crocodil si cu *saracuta, ce fata buna o fost*sa/i ia dracu pe toti si toate, acesta lume de p**a.
Adauga raspuns
Raspunsuri (18)
Iuli
acum 13 ani
Cauta ajutorul unui psiholog sau psihoterapeut. Stiu ca e greu, stiu ca e alta limba, dar alta solutie nu vad. Daca nu poti acolo, intoarce-te aici, eventual singura, ia-o de la capat si vei fi mai linistita. Nu ai fi nici prima, nici ultima. Stiu ca e greu, dar decat sa ajungi ca Madalina Manole, mai bine iti sacrifici casnicia sau jobul in favoarea vietii si copilului. Aceasta este parerea mea.
Raspunde
0
Advertisement
Maria
acum 13 ani
Sa stii ca si sora mea a avut astfel de stari. La ea situatia era si mai grea, incepind cu faptul ca traia la tara, si ca sotul chiar o si lovea. Avea stari de depresie si 2 baieti mici de scoala. Chiar avrea asa ginduri sa-si puna capat zilelor( ma ingrozesc cin scriu cuvintele acestea despre ea) insa a luat antidepresante, si a incercat sa-si petreaca mai mult timp cu copii, care de fapt sint o binecuvintare si anume pt aceasta fetita tre sa traiesti si tu si sa mergi inaite . Asa ca cu inima in dinti pune niste banuti deoparte si poate divortezi si vii ori in romania ori cum va te aranjezi in italia. Mu dispera, te inteleg dar are soluti atita timp cit este sanatate, esti in italia, consulta un pshiholog, sau doctor si ia antidepresante............... Sint situatii mult mai grave in viata, anul trecut baiatul vecinilor mei a decedat, avea doar 3 anisori, asta da tragedie ce nu are solutii.... Ia-te in miini si lupata .. vei vedea ca vei reusi sint sigura, mai ales ca ai pt cene, pt FETITA TA AI GRIJA muLT SUCCES SI PUTERE...............
Raspunde
0

Psih. Antonia - Carla Isacu
acum 13 ani
Pentru cel care moare, nu mai conteaza, dar drama incepe pentru cine ramane - in cazul asta e vorba de fetita ta, care este singura care conteaza. Asa ca sinuciderea iese din discutie. Stiu ca pentru o persoana care sufera de depresie este greu sa se lupte pentru a se mobiliza, motiv pentru care in mod sigur ai nevoie de ajutor. Ia o decizie, totusi, si intoarce-te in tara. Familia iti va fi alaturi, vrand-nevrand, pentru copil. In general, cand ai o depresie tinzi sa vezi totul in negru, dar incearca sa analizezi cu atentie si vei vedea ca exista macar o iesire. Poate nu totul este chiar negru. Ai mai multe resurse decat crezi, iar fetita ta este o motivatie puternica. Uite ca macar aici, pe forumul acesta, ai gasit niste persoane care te sustin. Ai incredere in tine. Viata poate fi luata de la inceput de mai multe ori decat crezi!