.
Buna seara,va rog din toata inima sa ma ajutati cu cateva raspunsuri la intrebarile mele.De aproape 5 luni de zile ma simt foarte trista,lipsita de viata,simt ca nu am chef de nimic,nu mai vreau sa vad pe nimeni...totul a inceput cu ganduri de suicid care au aparut fara sa fii avut vreun motiv care sa cauzeze asta in ziua aceea.Eram fericita,era chiar de ziua mea si dintr-o data mi-au venit gandurile astea negre,o anumita stare de curiozitate fata de moarte,vroiam sa vad cum e sa mor,etc...niciodata nu am avut nici un tentativ de suicid deoarece am reusit sa ma controlez si totodata mi-a aparut si teama de moarte.Imi era foarte frica cand vedeam prin casa obiectele( cabluri,franghii) ,deoarece ma cuprindea o teama imensa de a-mi pierde controlul si a comite o nebunie.( sa ma spanzur cu ele).Am trecut printr-o lupta foarte grea cu mine insumi...Am luat pastile antidepresive naturiste care mi-au mai ameliorat un pic starea, dar nu m-au ajutat foarte mult.In continuare simptomele continua aproape zi de zi,imi e foarte frica sa raman singura in casa,inima imi bate tare si simt ca ceva ma sufoca.Oricat asi incerca sa fiu fericita nu pot.Simt ca am o bariera care nu ma lasa sa trec de cosmarul asta.Am observat ca simptomele devin mai accentuate inainte de menstruatie cu cateva saptamani.Va rog frumos sa-mi spuneti ce am de facut,daca o sa ma mai vindec vreodata,sa fiu iar persoana cea de dinainte,sa nu ma mai gandesc ca viata nu mai are niciun rost...va multumesc anticipat!!!!!!
Adauga raspuns
Raspunsuri (14)
Dara
acum 12 ani
Cel mai bine ar fi sa ceri ajutor. Familiei, med de familie care sa te indrume catre un psiholog/psihiatru.
Nu poti depasi singur momentul , trebuie sa fii ajutata prin sedinte de psihoterapie, medicamente adecvate, sprijin si suport familial.
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia
acum 12 ani
Buna ziua,
Din descrierea pe care o faceti, inteleg ca va confruntati cu o problema foarte dificila.
Ma bucur pentru dvs ca ati facut primul pas, acela de a vorbi de temerile pe care le aveti, indrazniti sa-l faceti si pe cel de-al doilea pas, cu si mai multa incredere ,si care este si foarte important....apelati in primul rand la serviciile unui medic psihiatru si in functie de tratamentul pe care-l veti primi, in paralel va sugerez sa urmati si un tratament psihoterapeutic.
Cu ajutor specializat puteti depasi acest moment atat de greu din viata dvs!!!
Sanatate va doresc si puterea de a face alegerea cea mai buna!
Cu bine!