.
Sunt fata si de ani de zile sufar de depresie, am 20 de ani in prezent si sunt o fire destul de sensibila. Am avut perioade cand am plans foarte mult, zile la rand, iar acum simt ca fie mi s-a ingustat gatul, fie s-a inflamat, nu-mi dau seama. Chiar si in zona capului simt ca ar fi inflamat...plus de asta respir din ce in ce mai greu, simt o presiune la nivelul toracelui si cu fiecare plans presiunea devine tot mai mare. Daca ma aplec cu capul in jos simt ca raman fara aer si ma inrosesc la fata, din aceasta cauza nu prea pot sa fac nici miscare, decat plimbari. Am fost la medicul endocrinolog si mi-a facut o ecografie si am facut si analize, toate au iesit bune dar eu ma simt din ce in ce mai rau. Nu ma mai pot concentra la fel de bine ca inainte, uit notiuni pe care le citesc si in cateva minute nu le mai stiu...va rog mult ajutati-ma, mi-e teama sa nu mi se intample ceva mai grav, am nevoie de un tratament!!
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Laura Ciocoiu
acum 7 ani
Buna,
Ai consultat si un psihoterapeut? Manifestarile pe care le descrii par sa tine de somatizare ( adica suferinta psihica, emotionala este exprimata la nivel corporal) Corpul nostru reactioneaz ala tot ceea ce traieste, in special la traume, stres, prin aceste simptome fizice. Aparent, nu gasesti o legatura intre ele, dar in cadrul sedintele de psihoterapie, poti descoperi mai mult si in momentul in care constientizezi ca e o problema, deja ai facut primul pas spre rezolvare.
Al doilea pas spre rezolvare este sa iei legatura cu un specialist, psiholog specializat in psihoterapie.
Sper sa faci ceea ce e mai bine penru tine! Meriti sa fii fericita! Tu spui de cand incepi!