.
buna,am si eu o problema..sunt o fire mai sensibila si mai copilaroasa...si am ajuns la varsta de 18 ani jumate dar tot simt ca am un suflet de copil si deodata toata lumea vrea sami bage pe gat responsabilitati si incep sa simt ca,cresc si mi`e frica..nu ma simt confortabil,nici matura,nici adult,nu ma vad cu copil maritata si angajata..mi`e frica de viata,nu sunt o fire ambitioasa si nici nu ma vad la facultate..nu vad nimic:(((((((nu stiu ce sa fac sa ajung la normal,cred ca am luato pe cai gresite nu cum zice toata lumea ca trebuie..am fost tinuta in puf mai de mica..e o p***ae..imi vine sa plang in fiecare zi din cauza asta si numi mai vine sa ma duc la liceu cu gandu ca colegii vorbesc despre lucruri mature care pe mine nu ma intereseaza
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Roxana Olaru
acum 12 ani
Buna ziua,
Este normal ca la varsta de 18 ani sa nu iti doresti sa devii mama. Cred ca este important sa incepi sa te gandesti la ceea ce iti doresti, ce ai vrea sa inveti si sa descoperi, ce ti-ar placea sa faci. A merge la o facultate sau a alege o meserie are la baza si curiozitatea de a descoperi lucruri noi.
Totusi, daca observi ca starea ta persista iti recomand sa vorbesti cu parintii tai si sa mergi la un consilier psihologic.