.
Nici nu stiu cu ce sa incep...in primul rand vreau sa spun ca ma numesc Georgiana,am 20 de ani si sunt din Buc. Nu am fost la un consult,nu am fost niciodata la psiholog,psihoterapeut... desi simteam ca am nevoie,ca nimeni nu ma intelege si ca sunt lipsita de puteri. Totul a inceput in urma cu 2 ani, pe cand inca eram un copil fericit!! rasfatata de parinti,iubita de intreaga familie si locuiam intr un castel roz plin de printese.. aveam o sclipire in ochi de copil inocent... Tatal meu este un barbat grijuliu,trecut prin viata.stiind cate mi se pot intampla ca fata,dezamagiri si pericole pe strada,aveam un program de respectat dar aveam libertate. Toate astea pana l am cunoscut pe un barbat..spun barbat pt ca este mai mare cu 7 ani decat mine. Amarat,dar cu "talentul" innascut de a vraji fetele. 7 luni de zile am auzit cuvinte si promisiuni atat de frumoase..pe care nu le mai auzisem de la altul. Timp in care m am decis sa ii ofer tot ce aveam mai de pret : virginitatea. eram convinsa ca este matur,responsail si ca ma va iubi pana la adanci batraneti. parintii mei nu l au placut si credeam ca ei nu l cuno0sc atat de bine ca mine. Am lasat la o parte familie, situatia financiara extrem de buna si mi am urmat barbatul. Se intampla prin ianuarie,un frig dureros in care dormeam langa soba... nu ma interesa nici 1% pt ca eram langa el,care imi umplea toate conditiie necesare pe care nu le aveam,bineinteles. Dupa o perioada am aflat ca se drogheaza.. l am sustinut si il ingrijeam ca pe un copil mic! Mancare,tigari,haine si etc. Din cauza drogurilor a ajuns sa mi fure din casa,sa fie violent si sa ma injure. isi cerea iertare de fiecare data si treceam cu vederea pt ca era o vesnica scuza : nu sunt eu,actioneaza drogurile din mine. am ajuns din cauza inconstientei lui sa fac 3 avorturi, dupa urma carora am fost distrusa. Plangeam nopti la rand si el imi raspundea prin violenta. nu m a sprijinit,nu mi-a adus o floare,absolut nimic. m au sprijinit parintii mei si datorita lor am depasit si etapa de "avort la 4 luni si jumatate", cel mai greu dintre toate !!! Barbatul asta mi-a iubit banii, dar continua in a-mi jura si dovedii prin unele gesturi ca ma iubeste. Nu pot depasii aceasta etapa din viata mea !!!! Am renuntat la el anul trecut in martie, dand mana cu tatal meu si ajungand la un "complot". dupa 3 saptamani am ramas si fara tata,deoarece a fost arestat. Au urmat 5 luni din viata mea de sechestrare.. plangeam 22 din 24 si efectiv nimeni nu ma intelegea. A trecut aproape un an ,de cand ne am despartit si eram convinsa ca pot trece peste. M am razbunat implicandu ma intr o relatie cu un tip din acelasi cartier in care sta si el ... si am reusit sa l ranesc. m am simtit implinita ,chiar daca au urmat injurii cu miile. acum, am ajuns sa pic din nou in plasa lui rugandu ma si plangand sa l iert, ca mai vrea o sansa si etc. p.s : a renuntat la droguri!! . Azi mi-a dat din nou o lovitura, spunandu mi ca este intr o relatie iar fata aceea confirmandu mi. nu am cedat si nu i am acordat nicio sansa. i am aratat ca nu ma intereseaza, dar in interior sunt DISTRUSA. am o dorinta mare de rautate si simt nevoia de razbunare. numai pot !!!!!
Adauga raspuns
Raspunsuri (12)
mayb_e
acum 10 ani
Stii ce e amuzant la fetele de genul tau?
Credeti ca l-ati intalnit pe fat frumos pe-un cal alb si nu-l mai lasati. Draga mea,virginitatea oricum ti-o pierdeai la un moment dat. Iar daca relatia nu a mers trebuia sa-i puneti punct. Nu sa faceti din asta o tragedie...
Lasa razbunarea si concentreaza-te pe viitor.
Raspunde
1
Advertisement
buna
acum 10 ani
Buna, scrie-mi un email pe yahoo la *********** (insa elimina liniutele din nume) si iti spun ce sa faci ca sa-ti vindeci sufletul si mai ego-ul ranit ( nu te va costa absolut nici un ban).
Probleme apar foarte des atunci cand "copiiI2 nu asculta de sfatul parintilor si MAI ALES cand fetele il iau pe primul pe care il intalnesc ca barbat. De la o singura greseala apare un lant intreg de urmari si greseli si mai nocive care afecteaza omul toata viata.
Raspunde
1
georgyyyy
acum 10 ani
Astept un raspuns aici!
Raspunde
0
georgyyyy
acum 10 ani
Mayb_e ,este adevarat ce spui,aveam 18 ani e logic ka oricum trebuia sa vina si momentul in cre sa mi pierd virginitatea. Nu am facut o tragedie,chiar a fost o tragedie si o perioada extrem d dificila pt mn !! Ce a fst mai greu a trecut...dar am ramas cu aceste sentimente: d razbunare,resentimente,dor d el,teama..toate adunate :(
Raspunde
0
mayb_e
acum 10 ani
Eu mi-am pierdut virginitatea la aproape 17 ani . Nici acum nu imi dau seama de ce am facut-o asa devreme;dar am facut-o. Cert e ca pe urma vreo 2 ani n-am mai facut sex ,ca aveam pareri de rau ba chiar consideram ca am o minte bolnava,dar am fost foarte mult atrasa de acel tip,hm.. mi-a trecut repede. A fost mai mult ca o provocare. N-are rost sa te intrebi de ce facem niste lucruri aiurea la anumite varste. Pur si simplu le facem si asa ajungem sa ne cunoastem mai bine si invatam ce sa apreciem si ce nu. Eu acum am 22 de ani,si cand ma gandesc inapoi ;;pot sa spun ca eram tare aiurita fata de cum sunt acum si ca tot ce mi se parea o tragedie la varsta aia ,acum pare de kkt,sincer.
Raspunde
1
mayb_e
acum 10 ani
Iar in legatura cu razbunare;nu cred ca exista vreuna care sa iti aduca satisfactii. O viata faina incepe cu o constiinta curata. Hai spor!
Raspunde
0
georgyyyy
acum 10 ani
Multumesc..
Raspunde
0
mayb_e
acum 10 ani
Raspunde
0
Alina-Carmen Popescu
acum 10 ani
Ai o poveste de viata destul de impresionanta , deja . Totusi , ce ai invatat din cele intamplate ? Ne scrii ?
Raspunde
0
georgyyyy
acum 10 ani
Da,m am maturizat in primul rand! Am invatat sa numai am incredere in barbati si..am recapatat increderea in mine! Am realizat,in cele din urma,ka sunt o femeie puternica cu un suflet prea bun..
Raspunde
0

Psih. Diana Dinca
acum 10 ani
Ce este foarte intrigant este faptul ca desi descrii copilaria ta ca fiind una lipsita de griji si foarte roz, amintesti vag despre plecarea tatalui tau din viata ta si deloc despre prezenta mamei tale.
Ti-as sugera sa faci o lista cu avantajele si dezavantajele pe care le-ai avut sau pe care le poti avea cu partenerul care a consumat droguri.
Inteleg ca esti foarte ranita in urma acestei relatii si ca ai acumulat foarte multe frustrari care s-au transformat in resentimente si care au sfarsit in plan comportamental prin razbunare (,,M am razbunat implicandu ma intr o relatie cu un tip din acelasi cartier in care sta si el ... si am reusit sa l ranesc.''''). Cu ce te-a imbogatit aceasta experienta?
Imi pare ca inca ai foarte multe sa ii reprosezi fostului tau partener si cea mai buna metoda pentru asta ar fi sa faci o scrisoare, pe care nu neaparat el sa o citeasca; scrisoare in care tu sa exprimi la persoana I motivele pentru care il iubesti, il urasti si il accepti.
Mult succes!