.
Sunt constienta ca sunt oameni care trec prin momente mult mai grele dar...
Trec printr-o despresie suferita in urma mai multor relatii esuate de-a lungul vietii. Ultima mi-a cam pus capac si nu pot trece peste. ma gandesc la acea persoana si inconstient imi fac scenarii despre posibile conversatii, moduri in care as putea da peste acea persoana, cum as putea sa o recastig, imi pun mii de intrebari fara raspuns si am inceput deja sa uit de mine.
Nu mai mananc cum trebuie, nu mai dorm fara sa am vise legate de acea persoana ( de obicei sunt vide neplacute, in care sunt respinsa si sunt singura). aceste lucruri se intampla de peste 2 luni...
si simt ca am devenit foarte introvertita, negativista
imi doresc sa ies din capul meu putin si sa ma bucur de ce am in jur
ieri am mers la Yoga si meditatie. a avut efect temporar. ams a mai merg..
Stie careva cum pot trece peste? Un sfat, un psiholog care sa fie la un pret bun sau gratuit?
Multumesc anticipat
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)
Psihoterapeut Laura Ciocoiu
acum 6 ani
Buna ziua,
Inteleg ca treceti printr-o perioada foarte dificila si consider ca e nevoie de ajutor de specialitate din partea unui psihoterapeut bun, pe care sper sa-l gasiti.
La Yoga si meditatie, cursurile sunt gratuite? E bine daca ati gasit ceva care sa va ajute...
Am o intrebare, referitoare la ce inseamna consiliere psihologica " ieftina" pentru dvs.
Va doresc o seara linistita!
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Stefania Budacu
acum 6 ani
Buna seara. Bucura-te ca ai scapat de o persoana care nu te merita! Tu vezi in el binele si frumosul pe care le-ai pus TU; de cate ori i-ai spus "Te iubesc"? - dar tie insati, de cate ori iti spui ca te iubesti? Meriti mai mult! Fa-ti o lista cu obiective realiste (sa citesc tot ce a scris cutare sau cutare, sa slabesc 5 kg, vreau sa evoluez spiritual etc) apoi scrie si cum poti sa faci lucrurile acestea. Scrisul te ajuta in concentrare si constientizarea Realitatii. La ce iti trebuie un psiholog (si "ieftin" pe deasupra!!!)?! Ca sa plangi pe umarul cuiva si sa "mesteci" in minte, la nesfarsit, aceleasi p***ai, in loc sa deschizi ochii si sa vezi ca TU esti aceea care merita, nu vreun individ oarecare??
Lasa p***aile si bucura-te de libertate: da-ti seama cine esti, respecta-te si iubeste-te pentru a fi respectata si iubita si de altii (exact asta este ordinea: intai tu, pe urma si ceilalti) si... zboara!
Succes!