.
Buna ziua,
Va scriu in speranta in care pot obtine cateva sfaturi de la medici sau persoane care s-au mai confruntat cu situatii cat de cat similare cu a mea.
Pe scurt am sa relatez ca am 27 de ani, si de mai bine de 6 ani ma confrunt cu tot felul de probleme de sanatate. Tratez una dau de alta...sistemul imunitar e praf iar eu nu reusesc sa-mi mai revin.
Plang aproape zilnic, simt ca nimeni nu ma intelege si nimeni nu ma poate ajuta.
Dupa problemele mele de sinuzita si multe altele, care le voi relata mai jos, am ajuns sa traiesc cu o oboseala cronica si o stare de anxietate care ma macina. Am fost la 10 sedinte la psiholog insa fara succes in cazul meu.
Doresc sa fiu mai activa sa fac miscare, insa si dupa o ora de mers pe jos am nevoie de cineva care sa fie langa mine deoarece ametesc foarte tare iar vederea devine incetosata.
Nu suport lumina deloc.ma deranjeaza foarte tare insa si acesta e un factor pentru care ma consum, deoarece incerc mereu sa stau ferita de lumina, in intuneric.
Cum pot deveni din nou o persoana activa cand incerc sa fac miscare si cedez psihic dupa cateva zile cand simt ca nu ma mai am deloc vlaga?
Mentionez ca dorm suficient, uneori chiar mai mult decat trebuie. Simt ca as putea dormi aproape intruna. Somnul nu imi ofera odihna de altadata.
Totul a inceput dupa ce am fost diagnosticata cu 3 tipuri de sinuzita (etmoidala, maxilara si sfenoidala), cu un chist in sfenoid (mucocel). Am urmat nenumarate tratamente si am consultat diferiti ORL-isti din orase diferite doar in cautarea unei solutii pentru problema aceasta. S-a ajuns la concluzia ca sufar de o rinita alergica cronica, insa cauzele sunt necunoscute. Am facut 3 teste de alergie, insa nu am o alergie anume. Mi s-a spus ca e din cauza cornetelor nazale care sunt inflamate insa nu si de ce au ajuns in acest stadiu. In urma rinitei, am facut o usoara deviatie de sept (abia se observa). Fiecare medic a avut viziunea lui asupra problemelor mele. Unul a dorit sa corecteze deviatia, altul sa scoata amigdalele, altul mi-a facut injectii cu cortizon in cornete, altul mi-a sugerat sa ma operez pe sfenoid cand incepe sa doara atat de tare incat nu o sa mai suport durerea, insa pana atunci sa stau asa ca nu am de ales etc. As vrea sa cred ca inca pot gasi o solutie...
Stranut zilnic de foarte multe ori si elimin cantitati mari de mucus, insa acesta este apatos si transparent. Datorita acestui fapt, nasul imi e mai mereu infundat.
Am tratat pana in acest moment sinuzita maxilara si etmoidala, insa am ramas cu cea sfenoidala, iar chistul s-a transformat in lichid, ocupand intreg sfenoidul stang. Am migrene care pot tine de la cateva zile la cateva saptamani. Ma trezesc cu durere de cap...adorm cu durerea de cap. Saptamanal citesc, ma documentez si caut solutii pentru a putea reveni la viata cat de cat normala. In ultimii ani am primit antibiotice pentru diverse afectiuni incat la unele din ele am devenit imuna.
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
Andrada2804
acum 5 ani
Am fost diagnosticata de psoriazis la 7 ani fapt ce m-a descurajat pe perioada liceului sa ma accept asa. Am primit mai bine de 12 ani cortizon la greu. Dupa aceasta problema, pana la 20 de ani am urmat nenumarate tratemente pentru cistita. Faceam infectie urinara la ordinea zilei. Motivul dupa ani de tratamente si investigatii, este ca uretra mea este prea scurta. Dupa diagnosicul sinuzitei si tratament a inceput calvarul.Am facut o gastrita cronica insotita de h-pylori. Senzatia de voma era constanta, timp de aproape un an de zile. Varsaturi si reflux biliar, care ma tineau 4-5 zile fara sa pot manca. Doar guri mici de ceai puteam bea, deoarece starea de rau este intensificata la maxim.
Vreau sa lupt in continuare, sunt genul de persoana care se bucura de lucruri marunte, insa simt ca incep sa pierd si calitatea aceasta.
Orice sfat, parere sau opinie este binevenita. Daca am deranjat in vreun fel, imi cer scuze!
Multumesc. A.C.
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Stefania Budacu
acum 5 ani
Buna ziua, Andrada! Pentru sistemul imunitar iti recomand catina cu miere, in masura in care stomacul tau; intre timp poti apela la perfuzii cu vitamina C (gasesti date pe internet despre asta). Cred ca nu ai facut, si iti recomand: analiza de sange dozare de vitamina D3 (presupun ca vei avea valori sub media normala, as vrea sa ma anunti ce rezultat ai, la numarul de telefon afisat aici sau la adresa de mail stef.budacu @ yahoo com - cand imi scrii nu pui aceste spatii pe care le-am pus eu acum, si fara de care adresa ar fi fost ascunsa tie). Ai nevoie de psihoterapie cognitiv-comportamentala: cauta un specialist bun, care sa lucreze serios cu tine, sa iti dea teme. Daca vei dori, vom vorbi si despre asta. ar fi multe de vorbit, si in plan psiho-emotional, comportamental, social etc - o vei face cu terapeutul pe care il vei alege. Sanatate si succes!