.
Buna ma numesc Daniela am 36 ani 2 băieți sint la a doua căsătorie sint tristă am trecut prin multe în viața mea am crezut că depresile si lacrimile au luat sfârșit dar nu nu au luat tot timpul sint agrsata verbal am rămas însărcinată aveam 2 luni și de gura lor am făcut ce n-am făcut nici odată avort mă doare enorm nimeni num va șterge durerea din suflet am omorit un suflețel trebuia sim doresc să mor si eu sa fiu lîngă bebelușul meu credetima tot acol mă gândesc cum sa fac sa nu mai fiu.sintem cu multe nevoi am nevoie de ajutor
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu
acum 7 ani
Buna ziua, Daniela! Treci printr-o trauma mare, este normal si este sanatos sa suferi! Asa incat nu te feri sa plangi! Tine cont, insa, ca ai deja doi copii IN VIATA, iar ei au nevoie DE TINE! Inteleg ca nu esti multumita de casnicia ta actuala, iar tu stii cel mai bine motivele pe care le ai. Crezi ca ai facut tot ce era posibil pentru a fi bine? Crezi ca mai este ceva ce poti face?
Poti sa cauti un psihoterapeut specializat in psihoterapie cognitiv-comportamentala si sa incepi sedintele?
Imi poti rasounde si la adresa de mail [email protected]
Succes!