.
Am anxietate sociala de 4 ani.Am inceput sa merg la psihoterapeut de 4 luni,dar progrese mari nu se vad.Oare ma voi vindeca sau e posibil sa sufar toata viata de fobie sociala?Fobia sociala iti afecteaza comunicarea cu ceilalti?
Adauga raspuns
Raspunsuri (8)

Psih. Stefania Budacu
acum 9 ani
Buna ziua. La intrebarile pe care le puneti ar fi trebuit sa gasiti, deja, raspunsul, impreuna cu psihoterapeutul dvs!
Ce inseamna ca nu se vad "progrese mari"? Cate sedinte pe satamana aveti? Vi sr dau teme pentru acasa, lucruri de facut? De ce ati mers la psihoterapeut? Cum erau starile dvs inainte de a incepe psihoterapia, pe o scara de la 1 (foarte rau) - 10 (foarte bine)? Aveti o relatie puternica cu terapeutul dvs? Aveti incredere in el/ea?
Evident, sunt multe lucruri de discutat. Daca doriti, imi puteti scrie la adresa [email protected]
Toate bune!