.
am si eu o problema.in primul rand trebuie sa spun ca am 30 ani.saptamana trecuta am fost pana la spital deoarece am avut niste ameteli si ma simteam putin rau.si mi s-a facut un EKG si mi-a iesit normal, tensiunea am avut-o normala.mi s-au facut si niste analize si mi-a iesit k am lipsa de calciu si tot in acea zi mi s-a facut o perfuzie cu vitamine.ptr ca nu au reusit din prima sa imi puna bramula in mana mi s-a incercat in mai multe parti.a doua zi eram toata vanata.cel putin la mana stanga s-a invinetit foarte tare si in foarte multe locuri.
acuma vreo trei zile am avut niste dureri in piept.m-a durut de vreo trei ori dupa care m-a lasat.dar a doua zi m-am trezit cu o durere in umarul stang care nu m-a lasat deloc.parca uneori ma durea din ce in ce mai tare.aseara incepuse sa ma doara si stomacul destul de tare si azi a reinceput durerea in piept pe care uneori o simt si ca un fel de arsura.
vreau sa stiu sie u ec ar putea fi.doctorul care m-a consultat saptaman trecuta a scris pe bilet ca am anemie, spasmofilie si nevralgie.iar eu trebuie sa zic ca iau si tratament cu thyrozol si aspacardin ptr tiroida
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)
Liviu
acum 11 ani
_________________________________________________
roxana mihaela116373 : ".../ vreau sa stiu si eu ce ar putea fi /..."
____________________
roxana mihaela116373 : " va rog sa ma ajutati "
__________________
- Si EU vreau multe, Roxano.. Dar nu are nicio
importanta ce VREM noi. Conteaza numai ce
ne DORIM cu adevarat.
SALVAREA sta in increderea in dorinta..
- TU ce iti doresti, cu adevarat, acum? -
.. si in a profita de ceea ce este la
indemana:
"AICI-si-ACUM"
Raspunde
0
Advertisement
roxana mihaela116373
acum 11 ani
scuza-ma dar eu am scris acest mesaj in speranta sa obtin un raspuns de la un doctor sau de la alte persoane care trec prin aceleasi lucruri ca mine.
daca nu ai ceva de scris concret te rog abtine-te
Raspunde
0
Liviu
acum 11 ani
OK. Mersi mult pt sfat, Roxana.
Raspunde
0

Psih. Roxana Olaru
acum 11 ani
Buna ziua,
Uneori afectiunile tiroidiene au si efecte la nivelul corpului, precum tahicardie, ameteli, dureri. De asemenea, apar si stari de anxietate, uneori extrem de greu de gestionat.
Faptul ca v-ati invinetit in urma incercarilor de a vi se monta perfuzia nu trebuie sa va ingrijorati deoarece inseamna ca vi s-au spart vasele de sange, dar acest fapt nu va afecteaza sanatatea globala in vreun fel.
Va recomand sa vorbiti cu medicul dvs curant endocrinolog, eventual sa faceti toate analizele necesare si sa vedeti daca trebuie revizuit tratamentul pentru tiroida.
Pentru starile de neliniste, anxietate va recomand cateva sedinte de consiliere psihologica pentru a invata sa va gestionati aceste stari optim.
Daca sunteti din Bucuresti si doriti sa urmati sedinte de consiliere ma puteti contacta.