.
dupa ce servesc micul dejun mi se face rau fara sa ma doara ceva. Atat de rau ca ajung la urgenta unde cu o perfuzie si o injectie imi revin.Medicul de garda mi-a zis ca s-ar putea sa am o stare anxioasa generalizata. Am 66 ani.Va rog, cu ce ma pot trata?
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
Medic SfatulMedicului
acum 11 ani
Este recomandat sa consultati medicul psihiatru pentru prescrierea unor eventuale anxiolitice; de asemenea, este recomandat sa consultati si un psiholog.
Raspunde
0
Advertisement

Psihoterapeut Adina Demian
acum 11 ani
Buna ziua,
Conform DSM-IV, anxietatea generalizata consta intr-o preocupare pe care persoana constata ca ii este dificil sa o controleze, in legatura cu un numar de evenimente sau activitati, timp de cel putin 6 luni de zile. Simptomele specifice sunt: neliniste sau sentimentul de a sta ca pe ghimpi, oboseala cu usurinta, dificultatea de concentrare sau senzatia de vid mintal, iritabilitate, tensiune musculara, perturbari ale somnului.
Daca anxietatea e insotita si de atacuri de panica si in multe cazuri este, pot aparea si urmatoarele simptome: palpitatii, transpiratii, tremor, senzatie de sufocare, greata senzatie de ameteala, vertij, dezechilibru, lesin, derealizare, frica de a pierde controlul , de moarte sau de a innebuni, frisoane, senzatii de rece de cald, amorteli, intepaturi, furnicaturi in corp.
Pentru a trata adecvat aceasta tulburare, va recomand sa mergeti la un consult psihiatric si sa incepeti sedintele de psihoterapie cognitiv- comportamentala, in paralel cu eventualul tratament medicamentos.
Multa sanatate si liniste va doresc!
O zi frumoasa!